آزادی ۷۲ زندانی جرائم غیرعمد به همت شرکت‌های صنعتی

اهواز -مهرگان پرس - معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: از این جنس کارها را در خوزستان می‌توانیم بیشتر انجام دهیم؛ کارهای شرکت فولاد و شرکت‌های بزرگ استان نمونه‌ای برای الگو بودن تمام شرکت‌ها است.

مهرگان پرس  : میرعبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در رابطه با آزادی تعدادی از زندانیان که با کمک سپاه و شرکت فولاد صورت گرفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۷۲ زندانی در بند زندان‌های استان خوزستان آزاد شدند که رقمی بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان در این رابطه هزینه شد.

وی افزود: روز گذشته با حضور عزیزانی از شرکت‌های بزرگ صنعتی اهواز و خوزستان از جمله شرکت فولاد خوزستان با کمک ۵۵۰ میلیون، شرکت فولاد اکسین ۳۰۰ میلیون و ما بقی هزینه توسط انجمن حمایت از زندانیان انجام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر خوزستان در اهمیت این حرکت عنوان کرد: این مثلث کمک دستگاه‌ها بسیار خوب است و برای اولین بار در سطح کشور بینظیر یا میتوان گفت کم‌نظیر بود.

وی افزود: کسانی که مشکلات متعددی داشتند با توجه به این فضا، آزاد شدند؛ اشخاصی که برای مثال جهت درمان بیماری‌ صعب‌العلاج یکی از اعضای خانواده‌شان وام دریافت کرده اما از عهده پرداخت آن برنیامده بودند که طی این حرکت آزاد شدند و بسیار خوشحال‌کننده بود.

حاجتی بیان کرد: مقرر شد تا بهمن ماه سال جاری ۱۱۰ نفر دیگر نیز آزاد شوند، اما طی دیداری که با زندانیان آزاد شده داشتیم تقاضای شغل داشتند که طی جلسه امروز مقرر شد تا شرکت‌ها، کارگاه‌ها و تعاونی‌هایی که تعطیل شده را شناسایی کنیم و ضمن معرفی به شرکت‌های بزرگ و رفع مشکلات، مجددا آن‌ها را راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: این اشخاص در زندان زندانی نبودند بلکه در بند بودند چرا که جرمی نداشتند و تنها از عهده پرداخت قسط‌ها برنیامده و زیر بار فشار مالی بودند لذا اگر دوستان دادگستری همکاری کنند چند شرکت تعدیل شده را راه‌اندازی و این عزیزان را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/*

منبع : فارس