آغازبهره‌برداری از 5 پروژه برق‌رسانی در استا‌ن‌های فارس و بوشهر

همزمان با هفته بیست و هشتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، بهره‌برداری از 5 پروژه برق‌رسانی با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در استان‌های فارس و بوشهر آغاز می‌شود.

 به گزارش مهرگان پرس ، فردا سه‌شنبه با حضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، افزایش ظرفیت چهار پست برق و اجرای سیم محافظ حاوی فیبر نوری در دو استان جنوبی کشور به بهره‌برداری خواهند رسید.
بر اساس این گزارش، افزایش ظرفیت پست‌های "شهروزشهر" و" 132 کیلوولت عماده در لار" از جمله پروژه‌هایی است که همزمان با هفته بیست و هشتم پویش، بهره‌برداری از آن آغاز خواهد شد.
همچنین افزایش ظرفیت پست بوشیگان در کازرون و پست سیار 132.20 کیلوولت بردخون ازدیگر پروژه های پست برق است که به منظور تامین بار شبکه و بهبود کیفیت برق منطقه به اجرا در آمده است.
این گزارش‌ می‌افزاید، پروژه خرید و اجرای سیم محافظ حاوی فیبر نوری جهت خط  دهنو- فیروزآباد به طول 80 کیلومتر نیز پنجمین پروژه‌ای است که همزمان با هفته بیست و هشتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.
این پروژه ها به منظور تامین بار منطقه و بهبود کیفیت برق، کاهش خاموشی‌ها، تقویت شبکه انتقال و پایدار سازی تامین برق مشترکان، با سرمایه‌گذاری در حدود 86 میلیارد تومان انجام و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

منبع:پاون