آغاز عمليات اجرايي 6 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 5729 ميليارد تومان

21 پروژه صنعت آب و برق با اعتبار 6405 ميليارد تومان در سفر رضا اردکانيان وزير نيرو به استان یزد فردا سه شنبه در قالب يازدهمين پویش #هرهفته الف ب ایران، افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش مهرگان پرس، از 21 پروژه صنعت آب و برق در استان یزد، 15 پروژه با سرمايه‌گذاري 676 ميليارد تومان فردا به بهره‌برداري می‌رسد و عمليات اجرايي 6 پروژه صنعت آب و فاضلاب نیز با اعتبار 5729 ميليارد تومان آغاز خواهد شد.
بر این اساس، فردا پروژه آبرساني به 70 روستا در استان يزد و پروژه تصفيه‌خانه و تاسيسات جمع‌آوري و انتقال فاضلاب و آب شيرين کن بافق با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداري مي‌رسد.
طبق برنامه، چهار مخزن بتني جمعا به ظرفيت 45 هزار مترمکعب و هفت پروژه توسعه و بهسازي شبکه آب در شهرهاي هرات، ميبد، اردکان و بافق آماده افتتاح است. همچنین برق‌رساني به روستاي پتکستان از توابع شهرستان اردکان و تصفيه‌خانه فاضلاب روستاي اسلاميه از توابع شهرستان تفت در اين برنامه به بهره‌‎برداري مي‌رسد.
این گزارش می‌افزاید، در يازدهمين پویش #هرهفته_الف_ب_ایران عمليات اجرايي 6 پروژه بزرگ رينگ آبرساني، ايستگاه پمپاژ و تصفيه‌خانه فاضلاب شهر يزد آغاز مي‌شود.

منبع: پاون