ابراز امیدواری برای اجرای اثری تازه از مهدی متوسلی

معاون امور هنری و مدیرکل هنرهای نمایشی در دیدار با مهدی متوسلی، نویسنده و تهیه‌کننده تئاتر که نمایش «خورشید کاروان» را در کارنامه خود دارد، ابراز امیدواری کردند تا این هنرمند، اثری تازه را خلق و به صحنه بیاورد.

به گزارش مهرگان پرس،به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی) و محمود فرهنگ (مدیر کانون تئاتر دینی)، با حضور در خانه مهدی متوسلی، نویسنده، تهیه‌کننده و جانباز دفاع مقدس، از این هنرمند دیدار کردند.

مهدی متوسلی، نویسنده و تهیه‌کننده تئاتر با اشاره به فراگیری کرونا در دو سال گذشته به لزوم ادامه حمایت‌ها از هنرمندان عرصه‌های مختلف اشاره کرد و از آمادگی خود برای اجرای موسیقی نمایشی جدید و اجرای دوباره «خورشید کاروان» خبرداد.

محمود سالاری، معاون امور هنری در این دیدار، با اشاره به نمایش «خورشید کاروان» گفت: «استقبال مخاطبان از نمایش «خورشید کاروان» طی 30 سال اجرای این اثر، یکی از مهم‌ترین نکات آن است. شما از جانبازان گران‌قدر دوران دفاع مقدس هستید و امیدواریم به‌زودی شاهد اثری فاخر و جدید از شما در عالم تئاتر این کشور باشیم

در ادامه، کاظم نظری، ضمن اهمیت پاسداشت مقام والای جانبازان با اعلام آمادگی برای حمایت از تولید آثار جدید توسط مهدی توسلی گفت: «شما نمایشی را خلق کردید که هنوز در شهرهای ایران توسط گروه‌های مختلف برای زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره سیدالشهدا روی صحنه است و با قلم شیوایی که دارید در نمایش‌های آیینی تأثیرات بسزایی گذاشته‌اید

مهدی متوسلی از باسابقه‌ترین فعالان تئاتری ایران است و از نمایش‌های به‌یادماندنی این نویسنده می‌توان به «خورشید کاروان»، «اذان صبح»، «پنجره فولاد»، «زخم مدینه»، «از خاک تا افلاک»، «سرداران» و اجرای ارکستر «هلال کاروان» و... اشاره کرد.