اجراي طرح برق اميد و رايگان شدن برق مشتركين كم مصرف در چهار محال وبختياري با هدف حمايت و تشويق مشتركين برق

رايگان شدن برق مشتركين كم مصرف در قالب طرح برق اميد و ارائه 40 خدمت شركت توزيع برق استان چهارمحال و بختياري بصورت غير حضوري در اپليكيشن برق من انجام مي شود.

 به گزارش پايگاه خبري مهرگان پرس ، مهندس مجيد فرهزاد مدير عامل توزيع نيروي برق استان چهارمحال و بختياري  در تشريح طرح برق اميد گفت : در اين طرح مشتركين برق خانگي به سه دسته كم مصرف ، خوش مصرف و پرمصرف تقسيم خواهند شد و برق مصرفي مشتركيني كه در طول ماه كمتر از الگوي تعيين شده (80 كيلووات ساعت در ايام غير گرم و 100 كيلوات در ايام گرم سال ) مصرف كنند ، كاملا رايگان خواهد شد.
ايشان در خصوص مشتركين خوش مصرف افزود : مشتركين خوش مصرف نيز كه طيف وسيعي از مشتركين برق مي باشند، به هر ميزان كه در طول سال مصرفشان راكاهش دهند ؛ صنعت برق نيز به همان ميزان ، از اين مشتركين حمايت خواهد كرد و هزينه برق آنها را كاهش خواهد داد.
وي در خصوص مشتركين پر مصرف نيز خاطر نشان كرد : اين دسته از مشتركين نيز بايد با اجراي برنامه هاي مديريت مصرف و استفاده از ظرفيت هاي مختلف از جمله انرژي خورشيدي و.... ميزان برق مصرفي خود را كاهش دهند .
مهندس فرهزاد در بخش دوم اين مصاحبه به ارائه خدمات شركت توزيع برق استان بصورت غير حضوري از طريق درگاه هاي مختلف الكترونيكي اشاره كرد و افزود: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده تا آذر ماه سال جاري ، مراجعه حضوري هيچ مشتركي را به اين شركت نخواهيم داشت و همه 40 خدمت شركت توزيع برق استان بصورت غير حضوري در قالب اپليكيشن برق من در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت و مردم عزيز استان مي توانند با دانلود كردن اين اپليكيشن از طريق لينك مربوطه در پيامكي كه تا چند روز آينده براي آنها ارسال خواهيم كرد و يا نرم افزار بازار ، اين اپليكيشن را دانلود نمايند و كليه خدمات اين شركت را بصورت غير حضوري دريافت نمايند .
ايشان در پايان افزود خدمات حوزه برق علاوه بر اپليكيشن برق من در وب سايت اين شركت به آدرس www.chb-edc.ir و تلفن پاسخگوي 121 قابل دسترس مي باشد.

منبع:روابط عمومي توانير