اجرای آثار رادیو تئاتر جشنواره تئاتر فجر آغاز می‌شود

از امروز چهارشنبه 15 بهمن، 10 نمایش راه یافته به بخش رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در دو نوبت اجراهای خود را در تماشاخانه استاد عباس جوانمرد به روی صحنه می برند.

به گزارش مهرگان پرس،اجرای نمایش‌های رادیویی جشنواره تئاتر فجر از امروز در تماشاخانه استاد عباس جوانمرد با نمایش رادیو تئاتر «مجلس سیاه و دختر سلطان» آغاز می شود. این نمایش‌ها که تا یکشنبه 19 بهمن در دو سانس 16 و 18 اجرا می شود، شامل 10 نمایش رادیویی راه یافته به بخش مسابقه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر می شود.

امروز علاوه بر نمایش «مجلس سیاه و دختر سلطان» به کارگردانی عبدالرضا یعقوبی، نمایش «فیش آباد» به کارگردانی سیروس همتی نیز اجرا خواهد شد. در روز پنجشنبه 16 بهمن نیز دو نمایش «سوزنبان» به کارگردانی محمد رادمهر و «اتاق 24» به کارگردانی داریوش شهبازی اجرای خود را در تماشاخانه جوانمرد به روی صحنه خواهند برد.

جمعه 17 بهمن نیز نمایش رادیویی «بوسه بر ماه» به کارگردانی الهه جباری و «قهرمان من تویی» به کارگردانی مبین بوی افراز اجرا خواهند داشت. همچنین شنبه 18 بهمن نمایش «سین جیم» به کارگردانی علی بهرامی و نمایش «جزیره 130 » به کارگردانی علی حسین قلی زاده اجرا دارند. سرانجام در روزپایانی بخش رادیو تئاتر سی و نهمین دوره جشنواره تئاتر فجر در روز یکشنبه 19 بهمن نمایش «چریکه» به کارگردانی مصطفی کولیوندی و نمایش «پست بام» به کارگردانی طیبه صیدمحمدی اجرای خود را برای عموم علاقه مندان به روی صحنه می برند.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا 20 بهمن در حال برگزاری است.