اجرای طرح تست و بازرسی بیش از 14 هزار اشتراک برق در شازند

مدیر توزیع برق شهرستان شازند از اجرای طرح تست و بازرسی بیش از 14 هزار اشتراک برق در این شهرستان طی هشت ماه اخیر خبر داد.

به گزارش مهرگان پرس،مجید مامقانی نژاد با بیان اینکه اصلاح 2343 انشعاب برق مشتركان انجام شده است، افزود: تست و بازرسی 13 هزار و 500 دستگاه کنتور برق عادی و 730 دستگاه كنتور ديماندي در این شهرستان صورت پذیرفته و 520 كنتور برق آنالوگ و فرسوده تعويض شده است.
وی گفت: رعايت حقوق مصرف کنندگان انرژي الکتريکي و حرکت در مسير تحقق طرح ملي كاهش تلفات انرژي از مهمترين برنامه‌هاي مورد توجه است كه به عنوان يك هدف متعالي دنبال مي‌شود، به همين دليل بررسي شناخت عوامل تاثيرگذار و تست لوازم اندازه گيري از جمله راهكارهاي مهم نيل به اين هدف است.
مامقانی نژاد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 132 كيلومتر شبكه سيم مسي به كابل خودنگهدار در سطح شهر و روستاهاي شهرستان تبدیل شده است، افزود: تبدیل 45 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.
وی  جمع آوري و ساماندهي و فروش انشعاب به بيش از 80 انشعاب برق غیرمجاز در سطح شهرستان، تعمیر 200 کیلومتر شبکه  فشار ضعیف و 6 کیلومتر شبکه فشار متوسط، عقد قرارداد با 239 مشترک صنعتی و کشاورزی در طرح‌های پیک‌سایی را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد.