اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب برگزار شد

اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب با حضور وزیر نیرو در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش مهرگان پرس، «علی‌اکبر محرابیان» پیش از ظهر امروز جمعه در آئین اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب، با اشاره به ضرورت تبیین ارزش آب اظهار امیدواری کرد که مجموعه‌ای از چنین جشنواره‌هایی با هدف فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برگزار و ارزش آب به معنای کامل پیاده‌سازی شود.

وزیر نیرو با اشاره به هفته صرفه‌جویی (یکم تا هفتم تیرماه)، برگزاری جشنواره‌های مختلف در حوزه آب و برق با هدف فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف را اقدامی ارزشمند و موثر عنوان کرد.
در این مراسم، «علی سلاجقه» معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، «مهدی امیری» مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، «محمد جوانبخت» معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و «اتابک جعفری» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور نیز حضور داشتند.

در ادامه مراسم نتایج برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره که از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی به‌صورت مستقیم پخش می‌شد اعلام و جوایز برندگان به کودکان و نوجوانان که از شهر‌های مختلف ایران در مراسم حضور پیدا کرده بودند، اعطا شد.

تعداد ۶ اثر برگزیده در رده سنی ۴ تا ۷ سال، ۶ اثر در رده سنی ۸ تا ۱۱ سال، ۶ اثر در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۸ اثر در رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال  برگزیده شد.

این جشنواره با محورهای «آب و آبادانی»، «آب و صرفه جویی»، «آب و فرهنگ ایرانی اسلامی»، «آب، اقوام ایرانی و وحدت ملی» و «آب، کشاورزی و محیط زیست» برگزار شد.

آیین اختتامیه جشنواره ملی نقاشی آب

منبع:پاون