اختصاص ۴ هزار میلیارد ریال به پروژه بزرگ فاضلاب مسجدسلیمان/ توسعه شبکه آبرسانی این شهرستان با اجرای ۳ طرح مهم

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان در نظرگرفته شده است.

به گزارش مهرگان پرس، "فرزان عباسیان" در رابطه با حل مشکل فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان افزود: کار مناقصه این پروژه در حال انجام است و پس از مراحل لازم، طبق منطقه بندی مشخص، پروژه بزرگ فاضلاب شهری را در مسجدسلیمان با پیش بینی ۳۰ ماهه شروع خواهیم کرد.
وی گفت: یکی از نقاط مهم و اولویت دار پروژه فاضلاب شهری این شهرستان در فلکه زندان مسجدسلیمان است که باید هر چه زودتر نسبت به تکمیل و بازگشایی این مسیر و کاهش بار ترافیکی در این منطقه اقدام کرد و همچنین با تقویت و اتصال شبکه خط لوله مناطق گدار و چهاربیشه می‌توان توازن را در شبکه توزیع آب در مناطق مختلف این شهرستان ایجاد کرد.

توسعه شبکه آبرسانی مسجدسلیمان با اجرای ۳ طرح مهم
عباسیان با بیان اینکه امسال سه برنامه برای توسعه شبکه آبرسانی مسجدسلیمان در دست اقدام داریم، اظهار کرد: تقویت و رینگ خط انتقال گدار و چهاربیشه به منظور تقویت آبرسانی در شهرستان، بازسازی و اورهال کامل مخزن ۵۰ هزار مترمکعبی این شهرستان و وارد مدارکردن شبکه‌های قدیمی و انجام شده به طول ۵۰ کیلومتر، از جمله برنامه‌های در دست اقدام است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: در جریان اجرای پروژه فاضلاب شهری از تصفیه‌خانه محلی در مسیر فاضلاب شهری بر اساس منطقه‌بندی انجام شده، استفاده خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: پروژه تقویت و اتصال خط انتقال چهاربیشه به عنوان یک اولویت، پس از دریافت دستور استاندار خوزستان و به صورت ترک تشریفات از اوایل خرداد آغاز خواهد شد.

منبع: پاون