ارائه 30هزار خدمت بانکی در ایام نوروز توسط بانک قرض الحسنه رسالت

مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت در 13روز نخست سال جاری حدود 30هزار خدمت بانکی به مشتریان ارائه کرد.

به گزارش مهرگان پرس،مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی این بانک در ایام نوروز پاسخگوی 60هزارتماس مشتریان بوده  و 30هزار خدمت بانکی نیز ارائه کرده است.
همچنین کارشناسان این مرکز، روزانه پاسخگوی بالغ برپنج هزار تماس هستند و مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان این مرکز در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت و…. بهره مند شوند. 
براساس این گزارش، بیشترین حجم تقاضای مشتریان در ایام نوروز برای مسدودی و رفع مسدودی کارت، رمز مدرن (تلفنبانک-اینترنت بانک-همراه بانک) و تغییر آدرس ثبت شده است.
گفتنی است کارشناسان این مرکز با شماره‌گیری 0214747 به صورت شبانه روزی  پاسخگوی سوالات مشتریان مشتریان هستند.

روابط عمومی بانک قرضالحسنه رسالت