استارتاپ فرش دستباف کردستان برگزار می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان از برگزاری استارتاپ فرش دستباف در این استان خبر داد و گفت: این رویداد اوایل بهمن ماه سال جاری با حضور صاحب نظران حوزه فرش کشوری و استانی در سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهرگان پرس درسنندج احمد خسروی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از شیوه های جدید توسعه کسب و کارهای نوین برگزاری استارتاپ است، اظهار داشت: با برگزاری استارتاپ می توان از خلاقیت و نوآوری جوانان و صاحب نظران در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی بهره برد.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد ایده ای نو آغازگر کسب و کاری نوین خواهد شد، افزود: بعد از مطرح کردن و تایید ایده ای در استارتاپ ها در راستای شکل گیری کسب و کار، سرمایه گذاری و حمایت لازم انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان یکی از رسالت های این شرکت را حمایت از کسب و کارهای نوین خواند و اضافه کرد: تاکنون با همکاری دانشگاه های کردستان، آزاد اسلامی و علمی کاربردی و پارک علم و فناوری استان پنج استارتاپ با موضوعات آب، طیور، گیاهان دارویی و سنگ  و گردشگری برگزار کردیم.

خسروی گفت: با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان هم استارتاپ فرش دستباف را در راستای پروژه خوشه فرش استان که از اواخر سال گذشته اجرای آن آغاز شده است؛ در بهمن ماه امسال برگزار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان یک هفته فرصت داشتند در این رویداد ثبت نام کنند، یادآور شد: براساس برنامه ریزی انجام شده این استارتاپ 6 و 7 بهمن به صورت حضوری برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان یکی از شرایط شرکت در این رویداد را ارائه کارت واکسن کرونا(دوز دوم) خواند و اظهار داشت: حاصل این برنامه مهم و تاثیرگذار ارائه چندین ایده ناب در حوزه فرش خواهد بود.

خسروی با اشاره به اینکه به ایده های برتر در این استارتاپ جوایزی اهدا می شود، گفت: از صاحب نظران فرش کشور هم برای حضور در این استارتاپ دعوت می شود.