استفاده از مدل استخدامی پتروشیمی بندرامام در جذب های آینده پتروشیمی، بااولویت بخشی به جذب جوانان بومی شهرستان

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور در دانشگاه امیرکبیر شهرستان ماهشهر از محل برگزاری مصاحبه قبول شدگان آزمون کتبی استخدامی پتروشیمی بازدید کرد.

به گزارش مهرگان پرس، مدیرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي صبح امروز (پنجشنبه 10 تیرماه) ضمن حضور در پردیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بندر ماهشهر، از نزدیک، فرایند مصاحبه و استخدام کارکنان جدید شرکت پتروشیمی بندرامام را مورد بازدید قرار داد.
سید امید شهیدی نیا پس از بازدید میدانی از پنل های مصاحبه و گفتگو با عوامل اجرایی و رییس دانشگاه، گزارش مبسوطی از روند اجرایی آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام دریافت کرد.
وی در پایان این جلسه گفت: تمام فرایند استخدام در دو بخش آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی، به صورت دقیق برنامه ریزی و اجرا شده است.
شهیدی نیا افزود؛ خوشبختانه شرایط برگزاری آزمون به شکلی بوده است که از طریق ضریب 1.4 یعنی کمک چهل درصدی برای نیروهای بومی شهرستان و ضریب 1.15 برای بومیان استان خوزستان در آزمون کتبی، ظرفیت خوبی برای جذب متقاضیان بومی لحاظ شده است.
مدیرعامل و رییس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار کرد؛ که در آینده نزدیک آزمونهای استخدامی دیگری برای طرح های در دست اجرا در منطقه خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم از تجربه موفق برگزاری این آزمون، در استخدام های آتی استفاده کنیم.
وی دانشگاه را یکی از شاخصه های توسعه در هر منطقه دانست و خاطر نشان کرد: وجود دانشگاه امیرکبیر قابلیت‌های فنی، علمی و آموزشی منطقه را بالا برده است و از این نظر بسیار حائز اهمیت است.
شهیدی نیا، افزود: به جهت بهره گیری بیشتر از دانش علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاه امیرکبیر ماهشهر، امیدورایم که با برنامه ریزی مناسب و با هماهنگی دانشگاه و مسئولین شهرستان بتوانیم بخشی از فارغ التحصیلان این دانشگاه را که از بومیان شهرستان هستند در صنعت جذب و بکارگیری نمائیم.