افتتاح و کلنگ‌زنی 32 پروژه آب و فاضلاب استان گلستان به‌مناسبت دهه فجر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح و کلنگ‌زنی 32 پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر520 میلیارد ریال برای 5 شهر و 31 روستا همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش مهرگان پرس، "بهزاد هرمزی" گفت: شرکت آب و فاضلاب استان گلستان هم مانند سایر دستگاه‌ها به مناسبت دهه فجر پروژه‌هایی برای بهره‌برداری آماده کرده است که با افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها جمعیتی بالغ بر 91 هزار و 573 نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان 16 پروژه این شرکت را از پروژه‌های قابل افتتاح نام برد و تصریح کرد: اجرای بیش از 31کیلومتر عملیات شبکه توزیع، اجرای بیش از 11 کیلومتر خط انتقال، حفر و تجهیز 5 حلقه چاه آب شرب، احداث 400 متر مکعب مخزن ذخیره و 3 هزار متر مربع حصارکشی و محوطه‌سازی و اجرای بخشی از شبکه فاضلاب شهر گرگان با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال از پروژه‌های قابل افتتاح این شرکت طی این ایام خواهد بود.
هرمزی در ادامه از 16 پروژه کلنگ‌زنی این شرکت در این ایام نام برد و افزود: اجرای بیش از 30 کیلومتر عملیات شبکه توزیع، اجرای بیش از 18 کیلومتر عملیات خط انتقال، حفر 3 حلقه چاه آب شرب، 50 متر مربع حصارکشی و محوطه‌سازی و احداث 700 متر مکعب مخزن ذخیره با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال را از پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت طی این ایام برشمرد.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان، اجرای بیش از 20 کیلومتر شبکه فرعی و اصلی فاضلاب در شهر گرگان را دیگر پروژه‌ آماده افتتاح این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای حفظ محیط زیست و دفع بهداشتی فاضلاب خانگی مشترکان در شهر گرگان این عملیات با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال طی این ایام افتتاح خواهد شد.

منبع:پاون