افزایش ۱۰ برابری ظرفیت شبکه دیتا در مرکز شهید رشیدی نیا سنندج

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت:در راستای اجرای برنامه‌های توسعه زیر ساخت شبکه دیتا و اینترنت در مراکز شهری استان ظرفیت شبکه دیتا مرکز شهید رشیدی نیا در سنندج به میزان ۱۰ برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری مهرگان پرس درسنندج،آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت مرکز شهید رشیدی نیا و پوشش بخش‌های مهم مسکونی و اداری در این حوزه و همچنین نقش مهم خدمات مبتنی بر دیتا به لحاظ کمی و کیفی نسبت به توسعه زیرساخت شبکه دیتا اقدام شده است.

حکمت با اشاره به اینکه این اقدام به منظور دسترسی بیشتر مشتریان به شبکه دیتا و رفع نیاز‌های ارتباطی آنان صورت گرفته است اظهارداشت: ظرفیت شبکه دیتا و اینترنت مرکز شهید رشیدی نیا در سنندج از ۱ G به ۱۰ G معادل ۱۰۰۰۰ مگ ارتقا یافته است.

او، با اعلام اینکه اجرای هر پروژه و عملیات مخابراتی توسعه و افزایش سطح کمی و کیفی خدمات و سرویس‌های مخابراتی را به دنبال دارد خاطر نشان ساخت: اجرای پروژه مذکور نیز افزایش ۱۰برابری ظرفیت شبکه دیتا در مرکز شهید رشیدی نیا واقع در شهرستان سنندج را فراهم آورده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان نیاز روز افزون شهروندان ومشتریان به بستر‌های دیتا و اینترنت پرسرعت مخابرات را یادآور شد و تصریح کرد: در عصر حاضر که اکثر فعالیت‌ها، امورات مردم و آموزش‌ها در بستر‌های آنلاین و در درگاه‌های غیر حضوری انجام می‌شود، این مجموعه نیز تلاش دارد خدمات مطلوب و با کیفیت و در خور شهروندان را ارائه نماید.

حکمت به سرمایه گذاری‌های مخابرات منطقه در سطح استان با هدف ارتقا و توسعه زیرساخت‌های دیتا به لحاظ کمی و کیفی اشاره داشت و اضافه کرد: این مجموعه با تلاش همکاران، حمایت و پشتیبانی مسولین ارشد شرکت مخابرات ایران و مسولین استانی از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمات به مشتریان دریغ نخواهد کرد.

او خاطرنشان کرد: هم اکنون سرویس‌های ADSL,VDSL,FTTH و SIP PHONE از جمله سرویس‌های مبتنی بر دیتا هستند که شرایط استفاده برای شهروندان متقاضی و مشتریان در سطح استان فراهم شده است.