انتصاب مشاورین جدید امور ایثارگران و  امور زنان و خانواده  آب منطقه ای کردستان

طي جلسه ای با حضور مدير عامل شركت آب منطقه‌اي كردستان، مدير روابط عمومي و مشاور فرهنگی اين شركت، مشاورین جديد حوزه های ایثارگران و بانوان منصوب شدند

ه گزارش خبرگزاری مهرگان پرس درسنندج در اين جلسه مهندس آرش آريانژاد از تلاش‌ها و زحمات يدالله رحماني در طي دوره خدمت خود در سمت مشاور امور ايثارگران تقدير كرد و عنوان نمود: مهندس رحماني در سنوات گذشته در کنار سایر مسئوليت‌ها، در حوزه ايثارگری شرکت نیز به نحو احسن انجام وظیفه نموده و این شایسته تقدیر است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان ضمن تبریک انتصاب حمید صیدمرادی به عنوان مشاور جدید امورایثاگران این شرکت افزود: با توجه به تعهد کاری و حسن خلق وی که از شاخص های اصلی این جایگاه است نکاتی را در خصوص کرامت و اهمیت اخلاق مداری خصوصا در حوزه های ایثاگری و بانوان، عنوان نمود.
مهندس آریانژاد ضمن تقدیر از بشرا سروش "مشاور سابق امور زنان و خانواده شرکت" به جهت خدمات ارزنده و تاثیرگذار در حوزه مربوطه به جایگاه و نقش بانوان در رشد و بالندگی سازمانها، خانواده و جامعه، اشاره کرد و اظهار داشت: امور زنان و خانواده ها در هر سازمانی باید وظیفه فرهنگ‌سازی نقش زنان در را بخوبی تبیین کنند.
وی افزود: در جامعه اسلامی و ایرانی محوریت موضوع خانواده؛ با زنان و مادران است و عدم انجام وظایف مادران در خانواده اساسی‌ترین مشکلات را در خانواده‌ها و جامعه ایجاد خواهد کرد، در این راستا نقش مشاور امور زنان و خانواده در ادارات نیز می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
در خاتمه این جلسه با اهدای لوح از مشاورین قبلی امور ایثارگران "یدالله رحمانی" و امور زنان و خانواده "بشرا سروش" تقدیر شد و احکام مشاور جدید امور ایثارگران حمید صیدمرادی و مشاور امور زنان و خانواده "شادی اسدی" اهداء گردید.