بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

مهرگان پرس- ماهشهر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه:منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از اولین مناطقی بود که به صورت داوطلبانه اقدام به یکسان سازی حقوق و مزایای کارکنان شاغل در شرکت های مختلف کرده است.

"حاتم شاکرمی" معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه، صبح امروز شنبه ۲۷ دی ماه، در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان، آمد و از سایت های پنجگانه مستقر در ابن منطقه بازدید کرد.
در این بازدید غمگین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رییس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت کار در استان، "شهیدی نیا" رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و جمعی از مدیران و روسای ستادی و اجرایی اداره کل، معاون وزیر را همراهی کردند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در جلسه ای که با حضور معاون وزیر تعاون و مسئولین شهرستان برگزار شد، گفت: منطقه ویژه در شرایط سخت اقتصادی، با صادرات محصولات تولیدی و ارز آوری، کمک بزرگی در کنترل شرایط کشور کرده است.
سیدامید شهیدی نیا، با اشاره به گردش مالی سالانه ۸ میلیارد دلاری منطقه، افزود: جمعیت ۳۰ هزار نفری شاغل در منطقه ویژه، یکی از شاخصه های برتر این منطقه است.
وی خاطر نشا کرد: منطقه ویژه از اولین مناطقی بود که به صورت داوطلبانه اقدام به یکسان سازی حقوق و مزایای کارکنان شاغل در شرکت های مختلف کرده است.
شهیدی نیا، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل را نسبتاً موفق اعلام کرد که به صورت مدلی برای این منطقه ایجاد شده و رضایت نسبی کارکنان را در پی داشته است.
وی اعلام کرد: ما وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را به عنوان دستگاهی جهت نظارت و مدیریت شرایط شغلی کارکنان منطقه می دانیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و تحقق اهداف سفر معاون وزیر تعاون از افزایش تعاملات بین منطقه ویژه و این نهاد حاکمیتی استقبال کرد.