با تمام قوا و تمام ظرفیت  به میدان اقدام و عمل بیاییم تا بر  مشکلات فائق آییم

مهندس محمد جواد حبیبی در جمع نخبگان و کارآفرینان با تشریح برنامه های اتخاذ شده گفت:با تمام قوا و تمام ظرفیت باید به میدان اقدام و عمل بیاییم تا ان شاالله بتوانیم بر مشکلات فائق آییم و از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب برسیم.

به گزارش مهرگان پرس،مهندس محمد جواد حبیبی در جمع نخبگان و کارآفرینان با تشریح برنامه های اتخاذ شده گفت:با تمام قوا و تمام ظرفیت باید به میدان اقدام و عمل بیاییم تا ان شاالله بتوانیم بر  مشکلات فائق آییم و از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب برسیم با تمام قوا و تمام ظرفیت باید به میدان اقدام و عمل بیاییم تا ان شاالله بتوانیم بر مشکلات فائق آییم و از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب برسیم
از آنجا که ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد؛ در این مسیر نخبگان نقش آفرینان اصلی میدان هستند.
اما مدتهاست که با برخورد قهرآمیز برخی مسئولین دولتی و همچنین فقدان افق روشن از آینده پیش روی آنها، مجبور به مهاجرت از کشور خود شده اند.
راهکار برای برون رفت از وضعیت موجود و قرارگیری دوباره ایران در ریل رشد و توسعه، استفاده کردن از ظرفیت نخبگان و اجماع سازی بین آنهاست.
عملکرد آیت الله رئیسی این امر را ثابت میکند که ایشان به نخبگان به چشم فرصت نگاه میکنند نه تهدید!
‎پس از آغاز تبلیغات سراسری انتخابات ریاست جمهوری با تمام ظرفیت با بکارگیری از توان حداکثری نخبگان کار خود را به همراه تعدادی از نخبگان فعال از سراسر کشور شروع کردیم .
‎ابتدا با عنایت به بیش از یک دهه فعالیت های مرتبط در این عرصه نسبت به جمع آوری و تجمیع بانک اطلاعات نخبگان با محوریت کارگروه های کاملا مستقل با عناوین علمی پژوهشی ، فرهنگ و رسانه، ورزشی و قرآنی اجرا نمودیم
هدف و سیاست اصلی این کمیته حضور حداکثری نخبگان پای صندوق های رای جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تبیین گردید سپس جهت معرفی این افراد و ایجاد شبکه ارتباطی میان آنها و شناسایی هم، اطلاعات این عزیزان را به صورت پوستر جمع آوری کردیم ‎و عزیزانی که تمایل داشتند به صورت کلیپ تصویری حمایت خود را از ایت الله رئیسی اعلام نمودند .
‎بعد از جمع آوری بانک اطلاعاتی این عزیزان ،با توجه به نوع تخصص کارگروه های مختلف فعالیت خود را شروع کردند.
‎ان شالله با اجماع بین نخبگان از ظرفیت های این عزیزان بعد از انتخابات استفاده خواهیم کرد و از پیشنهادات این عزیزان جهت پیشرفت و اعتلای ایران عزیز حمایت خواهیم کرد