برخی از افتتاح‌های انجام شده سال جاری در تاریخ کشور بی‌نظیر است

رئیس جمهور افتتاح 307 طرح و پروژه در حوزه آب و نیرو در سال جاری با 81 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری را افتخاری بزرگ برای کشور دانست و با تشکر ویژه از وزارت نیرو برای اجرا و افتتاح این طرح‌های ارزشمند، گفت: پنج‌شنبه‌های افتتاح و اینکه توانستیم در شرایط سخت تحریم و کرونا جهش تولید را در مقام عمل نشان دهیم، در تاریخ ایران ثبت می‌شود.

به گزارش مهرگان پرس،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه‌شنبه در آئین افتتاح طرح‌های ملی وزارت نیرو، با اشاره به ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از افتتاح طرح‌های ملی و بزرگ در حوزه آب، افزود: برخی از افتتاح‌های انجام شده سال جاری در تاریخ کشور بی‌نظیر بوده است.

دکتر روحانی افزود: افتتاح این طرح‌ها در شرایط سخت جنگ اقتصادی و شیوع ویروس کرونا نشان داد که ملت ایران، جوانان و مهندسان کشور زنده هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های ملی تا هفته آخر فعالیت دولت دوازدهم ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: افتتاح اینگونه طرح‌ها باعث دلگرمی مردم بوده و ضربه بزرگی به دشمنان محسوب می‌شود، چرا که دشمنان انتظار داشتند، اقتصاد ایران را دچار مشکل کنند.

دکتر روحانی گفت: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید این بوده که در هر ماه یک تصفیه‌خانه فاضلاب، هر دو ماه یک تصفیه‌خانه آب و هر یک ماه و چند روز یک سد بزرگ را به افتتاح رسانده است، افتتاح این طرح‌ها اقدام بسیار ارزنده‌ای است و همچنان تا آخرین ساعتی که وظیفه خدمت به ملت ایران را داریم، ادامه خواهد داشت و ان‌شاء‌الله دولت آینده نیز مسیر این خدمات را ادامه خواهد داد.