برگزاری آئین گرامیداشت چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی در وزارت نیرو

آئین گرامیداشت چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی با حضور وزیر نیرو و مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در وزارت نیرو برگزار شد.

به گزارش مهرگان پرس، حجت الاسلام و المسلمین مسیج مهاجری در این مراسم ضمن تبریک روز مادر و دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات صنعت آب و برق در کشور اظهار کرد: وزارت نیرو توانسته عمکلرد مناسبی در کشور داشته باشد و اقدامات و خدمات بزرگ، خوب و گسترده‌ای را در این صنعت انجام دهد، تا جایی که نتایج این اقدامات در کشور ملموس و قابل مشاهده است.
وی با بیان اینکه عمده افراد منتقد در کشور دلسوز نظام و انقلاب هستند، اضافه کرد: اگر امروز سخنی یا انتقادی را مطرح می‌کنیم به معنای نادیده گرفتن اصول و عمکلرد نیست و فقط از حیث دلسوزی است. مهربان‌تر از کسانی که این انقلاب را از ابتدا دیدند و در جریان این مسیر هزینه پرداختند، کسی وجود ندارد.
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به یاران باقیمانده حضرت امام خمینی(ره) گفت: امروز باید از تجربه، خاطرات و نقد‌های یاران باقیمانده امام استفاده لازم و کافی را ببریم و اعتراض و انتقاد‌هایشان را دلسوزی برای نظام و انقلاب بدانیم.
وی ادامه داد: رمز موفقیت امام در کنار تقوا، فرماندهی، اندیشه والا، سیاست‌مداری، جهان‌بینی و فهمیدن دنیا، بی‌نیازی امام از دنیا بود که باعث شجاعت ایشان در اقدامات و عمل‌ها بود.
این گزارش می‌افزاید، در آئین گرامیداشت چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران و کارکنان حوزه ستادی وزارت نیرو نیز حضور داشتند.

منبع: پاون