برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و آب و فاضلاب ايران با مجوز و تمهیدات ستاد ملی کرونا

بيستمين نمايشگاه تخصصي بين‌المللي صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور جمعا 275 شركت داخلي و خارجي روزهاي 23 تا 26 دي ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا مي‌شود.

به گزارش مهرگان پرس،در این نمایشگاه‌ها که با مجوز ستاد ملي مقابله با کرونا از ساعت 9 تا 17 هر روز داير خواهد بود، تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پيشگيري از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است.

بيستمين نمايشگاه تخصصي بين‌المللي صنعت برق ايران که از 23 تا 26 دي ماه و با حضور 200 شركت داخلي و خارجي در تهران آغاز به كار خواهد کرد.
اين نمايشگاه‌ با حضور يك شركت خارجي و 199 شركت داخلي در وسعت 800 متر مربع كه شامل 12 هزار و 945 متر مربع فضاي سرپوشيده داخلي و 12 متر مربع فضاي سرپوشيده خارجي است، از ساعت 9 تا 17 داير خواهد بود.
در اين نمايشگاه، كالاهايي در بخش‌هاي روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه خواهد شد.
همچنين شانزدهمین نمایشگاه تخصصي بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور 75 شركت داخلي روزهاي 23 تا 26 دي ماه داير خواهد شد.
در اين نمايشگاه كه شامل 2400 متر مربع فضاي سرپوشيده داخلي و 100 متر فضاي باز است، كالاهايي در بخش‌هاي لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، کارفرما، مشاوران، پیمانکاران، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، سیستم‌های اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات به نمايش گذاشته مي‌شود.
بازدیدها از اين نمايشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت آب و برق بوده و برای عموم آزاد نیست.