بلاتکلیفی سه ساله روستای احمد آباد در سایه بی توجهی فرماندار پلدختر/ محرومیت، داد مردم را در آورد

اهالی روستای احمد آباد سه سال است که در فقر و محرومیت زندگی می کنند و در گیر و دار مجوز ساخت وساز مسکن، بلاتکلیف مانده اند ولی فرماندار پلدختر خیال پاسخگویی و رسیدگی به حال مردم را ندارند.

به گزارش مهرگان پرس،روستای احمد آباد از توابع بخش معمولان شهرستان پلدختر است که بین دو رودخانه و احتمالا در محل عبور خط لوله انتقال نفت واقع شده است، که با این شرایط، در مواقع سیل، ریزش و... زندگی مردم در خطر است.

این روستا، ۳۰ خانوار دارد که اهالی آن در خانه های کپری و با تحمل شرایط نامناسب زندگی، به حیات خود ادامه می دهند، آنها به شغل کشاورزی و دامپروری مشغول هستند و از نعمت برق، آب شرب و گاز، محروم هستند، فرزندان آنها نیز از نعمت آموزش و تحصیل محرومند.

به گفته ی اهالی روستا، زمینی در نزدیکی همین روستا جهت ساخت آماده شده است تا زندگی خود را به آنجا انتقال دهند، درخواست آنها، به بخشدار انتقال داده شده، بخشداری نیز از منابع طبیعی درخواست استعلام کرده است ولی منابع طبیعی و فرمانداری در این مدت هنوز پاسخگو نبوده و اهالی روستا در بلاتکلیفی به سر می برند.

حال با توجه به اینکه اهالی روستا درخواستی برای تهیه زمین از منابع ملی نداشته اند، این سوالات مطرح است که علت بلاتکلیفی اهالی روستا توسط فرماندار پلدختر چه بوده است و چرا در این مدت پاسخگوی درخواست مردم نبوده اند؟ آیا زندگی بهتر، حق اهالی این روستا نیست؟ و چرا باید از ابتدایی ترین حقوق زندگی محروم باشند؟ و اگر صدور مجوز ساخت و ساز حق قانونی مردم است و مانع قانونی ندارد، علت سهل انگاری و بی توجهی به این مسئله چیست؟

منتظر پاسخگویی فرمانداری پلدختر در این زمینه هستیم....