بهره‌برداری از 27 پروژه برق‌رسانی استان فارس همزمان با هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: به مناسبت هفته دولت، 27 پروژه برق‌رسانی در نقاط مختلف این استان با صرف اعتباری بالغ بر 506 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش مهرگان پرس،"احمدرضا خسروی"، هدف از افتتاح این پروژه‌ها را تلاش در جهت افزایش رضایتمندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و همچنین تأمین برق پایدار و مطمئن عنوان کرد.
وی اظهار داشت: به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تقویت ولتاژ در برخی مناطق، باصرف اعتباری بالغ بر 404 میلیارد ریال، 13 دستگاه اتوترانس نصب و بیش از 44 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 35 دستگاه پست هوایی احداث گردیده و با اصلاح و بهینه‌سازی 169 دستگاه ترانس پر بار، نسبت به افزایش قدرت و تعدیل بار اقدام شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه به پروژه‌های برق‌رسانی به روستاهای بدون برق نیز اشاره کرد و گفت: 4 پروژه برق رسانی به روستاهای بدون برق استان با سرمایه گذاری بیش از 21 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت درسال جاری افتتاح می شوند که با بهره ‌برداری از این پروژه‌ها 40 خانوار ساکن در این روستاها از نعمت انرژی برق برخوردار می گردند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای برق‌رسانی به این تعداد روستا 10 کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشارضعیف احداث و 4 دستگاه پست هوایی با ظرفیت 150 کیلوولت آمپر نصب شده است.
وی یادآورشد: در این طرح‌ها، 3 پروژه روشنایی معابر نیز به بهره برداری می رسد که برای آن حدود 19 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف احداث و 3324 دستگاه چراغ لاک پشتی نصب شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه خدمت‌رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس محدود به زمان خاصی نیست، تصریح کرد: پرسنل خدوم صنعت برق استان با درک شرایط کنونی کشور، ناشی از شیوع بیماری مهلک کرونا، از روزهای نخست درکنار مدافعان سلامت بوده و در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

منبع: روابط عمومي شرکت توزیع نیروی برق استان فارس