بیمه دانا خدمت‌رسانی به فرهنگیان را از اول تیرماه آغاز کرده است

مدیرعامل بیمه دانا با تأکید بر ارائه خدمات شایسته به فرهنگیان سراسر کشور، از افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با این بیمه‌گذار خبر داد.

به گزارش مهرگان پرس،به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، رضا جعفری در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، ضمن ابراز خشنودی از انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای با فرهنگیان کشور اظهار داشت: طبق توافق به عمل آمده، همکاران ما از تاریخ اول تیرماه سال جاری خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان کشور از جمله فرهنگیان عزیز  این استان را آغاز کرده‌اند.

وی از فرهنگیان عزیز کشور خواست طبق قرارداد منعقد شده و در مهلت مشخص شده، نسبت به ثبت‌نام در سایت بیمه دانا اقدام کنند و سپس افزود: همان‌طور که پیش از این نیز اعلام کردیم، این شرکت با فراخوان نیروهای انسانی در سطح شعب و شبکه فروش، از تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود برای ارائه بهترین نوع خدمات بیمه‌ای به جامعه فرهیخته فرهنگیان بهره خواهد گرفت.

جعفری با اشاره به اینکه بالغ بر پنج هزار نفر در سطح ستاد و صف مشغول انجام امور بیمه‌ای کارکنان وزارت آموزش و پرورش هستند، از افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد به ۳۰ هزار مرکز خبر داد.

مدیرعامل بیمه دانا همچنین خدمت به کارکنان وزارت آموزش و پرورش در کشور را افتخار بزرگی برای این شرکت عنوان و تأکید کرد: فرهنگیان عزیز دین بزرگی به گردن همه ما  دارند و هر یک از ما  به‌عنوان یک شاگرد در شرکت بیمه‌ دانا با تجربه از تمام توان و ظرفیت خود برای ارائه خدمات مطلوب به این قشر فرهیخته استفاده خواهیم کرد.

وی خدمت‌رسانی به معلمان را فرصتی با برکت برای شرکت معرفی کرد و گفت: ما از هیچ تلاشی برای این امر مهم دریغ نخواهیم کرد و می‌کوشیم در خصوص قراردادهای درمان، دغدغه و پیگیری‌های وزیر محترم را که به سلامت خانواده فرهنگیان می‌اندیشد، برآورده ساخته و با اقدامی جهادی برای جامعه معلمان و مهندسان سرمایه انسانی کشور، شاهد بهترین نوع خدمات‌رسانی بیمه‌ای باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد با بیمه دانا گفت: سوابق درخشان این شرکت در خدمات‌دهی به جامعه فرهنگیان کشور تحسین‌برانگیز است.

وی اعلام کرد: این شرکت توانمندی‌های فراوانی دارد که قطعاً سطح رضایتمندی بالایی را برای همکارانمان رقم خواهد زد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار پس از بحث و تبادل‌نظر درباره چگونگی اجرای تفاهم‌نامه بیمه‌ای موجود، متن آن امضاء و مورد مبادله طرفین قرارداد قرار گرفت.

d13556