تامین آب 95 درصدی استان چهارمحال و بختیاری با 330 حلقه چاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری، از تامین 95 درصدی آب شرب استان توسط منابع آب زیرزمینی خبر داد.

به گزارش مهرگان پرس،"احمدرضا محمدی" با اعلام این خبر گفت: تامین این 95 درصد آب آشامیدنی مشترکان را 330 حلقه چاه حفر شده و چند دهنه چشمه بر عهده دارند.محمدی در ادامه افزود: فقط 5 درصد برداشت آب جهت شرب مشترکان از آب‌های سطحی برداشت می‌شود.
وی یادآوری کرد: با توجه به کم بارشی‌ها، افزایش دما، تغییر رژیم بارش و دیگر مسائل مرتبط با این موضوع برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب به دو بخش ساخت و سازی و ساز کاری تقسیم می‌شود.
محمدی گفت: در بخش ساخت و سازی حفر و تجهیز 13 حلقه چاه، اصلاح 70 کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آبرسانی از جمله کارهای انجام شده است و کارهایی هم در دست اجراست که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در بخش ساز وکاری به شدت نیازمند همکاری رسانه‌ها هستیم تا بتوانیم تغییر نگرشی در نحوه مصرف آب در بین مردم ایجاد کنیم.
محمدی با اشاره به افزایش روزانه مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان و نیاز بیش از پیش به تامین آب سالم و بهداشتی برای متقاضیان گفت: در یک سال گذشته بیش از 10 هزار و 220 انشعاب به متقاضیان جدید واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان اظهار امیدواری کرد بتوانیم با همکاری رسانه‌ها و همراهی مردم تابستان امسال را با کمترین تنش آبی سپری کنیم.

منبع: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال بختیاری