تامین برق اضطراری برای دختر آسیب دیده فردیسی

همت شرکت توزیع نیروی برق شهرستان فردیس، یک دستگاه "یو پی اس" به‌منظور تامین برق اضطراری در شرایط اعمال قطعی برق سراسری برای خانم مهسا آقایی(دختری که بدون برق نمی‌تواند زنده بماند) خریداری شد.

به گزارش مهرگان پرس به نقل از پاو دختری به نام مهسا آقایی که اهل فردیس است درسال ۹۸ هنگام بازگشت به خانه به دلیل شدت تصادف دچار زندگی نباتی شده است؛ با توجه به چالش‌های اخیر در تامین برق و با در نظر گرفتن بیماری این دختر که باید برق به‌صورت مداوم برای تجهیزات پزشکی وی برقرار باشد، شرکت توزیع نیروی برق شهرستان فردیس راهکارهای مختلفی را برای رفع این مشکل بررسی کرد.
این شرکت بلافاصله بعد از اطلاع از شرایط، شبکه را بررسی کرد که با توجه به قطعی کلی فیدرهای 20 کیلوولت امکان برقراری مداوم برق در این منطقه وجود نداشت. از این رو پیشنهاد استفاده از ژنراتور برق 5 کیلوواتی داده شد که شرایط آپارتمان طوری بود که نتوانستند از آن هم استفاده کنند. اما در آخر پیشنهاد خرید دستگاه "یو پی اس" مطرح و با همت همکاران توزیع نیروی برق استان البرز خریداری و نصب شد.
"علی داداشی" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان فردیس، با اشاره به درخواست پدر مهسا آقایی در خصوص نگرانی از شرایط زندگی فرزندش، گفت: با اطلاع از وضعیت این دختر خانم دستور رسیدگی صادر و در حال حاضر تجهیزات پزشکی منزل ایشان به دستگاه یو پی اس مجهز شد.
وی درباره این دستگاه نیز افزود: "یو پی اس" وسیله الکترونیکی است که جهت حفاظت بارهای بسیار حساس و همچنین سیستم‌های الکترونیکی، مخابراتی و غیره در مقابل مشکلاتی همانند نویز و قطعی برق مورد استفاده قرار می‌گیرد که با اعتباری بالغ بر 243 میلیون ریال جهت منزل این شهروند خریداری شد.
این گزارش می‌افزاید، با توجه به اینکه شهرستان فردیس دارای 250 هزار اشتراک است، امیدواریم با همکاری مشترکان و صرفه‌جویی در مصرف بتوانیم شرایط پایداری را در برق‌رسانی داشته باشیم.ن،