تامین غذای آسیب دیدگان بارندگی اخیر توسط پتروشیمی

توزیع گسترده غذای گرم و خشکبار بین منازل محاصره شده در آب بارندگی های اخیر شهرستان بندرماهشهر از روز گذشته آغاز شد.

مهرگان پرس ماهشهر- دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شورای راهبردی شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به جهت آب گرفتگی مناطق مسکونی شهرستان بندرماهشهر و اختلال در تردد و زندگی عادی شهروندان در این مناطق، طبخ و توزیع غذای گرم و جیره خشک به تصویب این شورا رسید.
توزیع این اقلام به نسبت تعداد خانواده ها و مناطق درگیر آب گرفتگی بین نقاط مختلف توزیع شده است. شهر بندرامام خمینی، شهر چمران، کمپ یحیی خان و شهرک شهید رجایی از بخشهای عمده درگیر سیل هستند.
این کمک ها از روز دوشنبه با توزیع مجموعا 10 هزار بسته جیره غذایی خشک و 60 هزار بطری آب معدنی و از سه شنبه عصر نیز طبخ و توزیع غذای گرم آغاز شد. اولین وعده ی غذای گرم شب سه شنبه به تعداد 2000 پرس و از امروز (چهارشنبه 12 آذرماه) بصورت روزانه، 10 هزار پرس غذای گرم (5000 برای هر وعده نهار و شام) بین خانه های درگیر آب گرفتگی توزیع می شود.
این کمکها از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تامین و توزیع آنها با هماهنگی قرارگاههای مرکزی سپاه پاسداران و بخشداری های مربوطه در شهرهای مختلف و توسط بسیج و گروههای جهادی انجام می شود.
طی روزهای اخیر، در این شهرستان بیش از 170 میلیمتر باران باریده است در صورتی که میانگین بارندگی سالانه در این شهرستان کمتر از این مقدار است.