تبریک فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت هفته سلامت

گروه استان ها - کردستان - فرمانده انتظامی استان با ارسال پیامی هفته سلامت را که در سال جاری به عنوان " ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر " نامگذاری شده است را تبریک گفت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهرگان پرس،درسنندج فرمانده انتظامی استان با ارسال پیامی هفته سلامت را که در سال جاری به عنوان " ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر " نامگذاری شده است  را تبریک گفت .
در متن پیام سردار " علی آزادی" آمده است :
سلامت و بهداشت یکی از مهم ترین مولفه های زندگی انسانی و بنیان توسعه پایدار در هر کشوری است. بی تردید جامعه سالم، بسترساز توسعه، رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه هاست و یقینا آینده کشور را زمانی می توان با نشاط و پرجنب و جوش ترسیم کرد که امید به زندگی و آینده بهتر در یکایک افراد جامعه نمایان شود و به یک فرهنگ حاکم تبدیل شود .
هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا به بیان اهمیت حوزه سلامت و نقش آن در رشد و بالندگی کشور و همچنین توانمندی ها و دستاوردهای این حوزه بپردازیم؛ اکنون که کشور عزیزمان ایران اسلامی درگیر ویروس منحوس کرونا شده است اهمیت این حوزه و نقش بی بدیل پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و تلاش های بی وقفه آنان برای خدمت رسانی به همنوعان خود بیش از پیش نمایان شده است.
اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش های ارزنده همه دست اندرکاران و فعالان حوزه بهداشت، درمان و سلامت  به ویژه حوزه بهداشت و درمان استان کردستان ، هفته سلامت را که در سال جاری با شعار محوری "ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر " نامگذاری شده، تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی نابودي ویروس منحوس کرونا در سراسر جهان ،از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک سفیران سلامت را مسألت دارم.