جشنواره استانی تئاتر چهارمحال و بختیاری نیمه اول آذر برگزار می شود

فرشید بزرگ نیا دبیر سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواه سی سوم ۱۳ تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش مهرگان پرس، فرشید بزرگ نیا گفت: جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری یکی از رویدادهای مهم تئاتر در استان است که امسال دوره سی وسوم آن در استان برگزار خواهد شد.

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری گفت:استقبال از جشنواره امسال بسیار خوب بوده و اکنون ۱۵ گروه نمایشی در استان در حال تمرین هستند.

بزرگ نیا اظهار داشت:متاسفانه به دلیل شرایط بیماری در استان گروه‌های شرکت کننده در استان نتوانستند اجرای عموم داشته باشند و تمامی گروه‌های شرکت کننده در جشنواره بعد از برگزاری جشنواره در آذر ۱۴۰۰ به شرط پایدار بودن شرایط بیماری کرونا اجرای عموم در استان خواهند داشت.

دبیر سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری گفت:بدون شک جشنواره امسال اگر شرایط بیماری کرونا مطلوب باشد و مشکلی از این لحاظ نداشته باشیم با استقبال خوب مخاطبان روبه رو خواهد شد.

بزرگ نیا افزود:۴ تا ۸ آبان آثار جشنواره سی و سوم بازبینی خواهند شد و تلاش خواهیم کرد از آثار راه یافته به جشنواره نسبت به سال‌های گذشته حمایت بیشتری کنیم.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری،سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استانی ۱۳ تا ۱۵ آذر ماه با حضور گروه‌های از شهرستان‌های شهرکرد،بروجن،فارسان،لردگان و کوهرنگ در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار خواهد شد.

ايران تاتر