خدمت شهیدسلیمانی به تمام مردم جهان

شهیدسلیمانی تنها به ایران ومردم منطقه خدمت نکرد بلکه به تمام مردم جهان خدمت کرد و آمریکا یک چهره جهانی رابه شهادت رساند.

سنندج - زهره نادری مقدم -خبرنگار مهرگان پرس : امیر سرتیپ دوم سید کیخسرو حسینی در نشست خبری اظهار داشت: ابعادشخصیتی حاج قاسم سلیمانی چیزی نیست که دریک جلسه به تمام زوایای آن پرداخته شود.مقام معظم رهبری ازاندیشه وشخصیت شهید سردارسپهبد قاسم سلیمانی  بعنوان یک مکتب  یادکردند.

امیرحسینی ادامه داد:این همه دانشمندودکترا ونخبه وژنرال های مطرح  دردنیاهستند اماازهیچکدام  ازانها بعنوان  یک مکتب یادنمی شود.

وی عنوان کرد: صاحب یک مکتب وسیره  بایددارای شاخصه های وجودی  خاصی باشد که دریک فردی بنام‌شهیدسلیمانی ظهورکرد وهمچون نورخورشیدبرهمه دنیا تابیدن گرفت.

امیرحسینی مهمترین شاخصه های شهید سلیمانی راولایتمداری وگوش به فرمان ولایت وعاشق ولایت وذوب درولایت عنوان کردوگفت:گفتمانش ورفتارش وعملش درراستای منویات ولایت بود.

 این سردار شهید مانع تجزیه کشورهای لبنان، عراق و سوریه شد و پایه‌های امنیت ایران را هم قوی‌تر کرد.

وی بااینکه شهیدسلیمانی  یک نظامی بودیک عنصرفرهنگی تمام معناهم بودویک دیپلمات کارکشته درصحنه سیاسی ویک انقلابی فعال بود.

امیرحسینی اظهارداشت:سردارشهید سلیمانی باتوجه به اینکه  عاشق شهادت ومردمیدان بود درتمام ماموریت ها خودش درجلوحرکت میکردارزیابی اطلاعاتی وعملیاتی وبراورد فرماندهان باحضوردرخط مقدم نبردبادشمن  به دست می آورد این خصوصیت اخلاقی ایشان بودچه دردفاع مقدس وچه درنبردباشجره خبیثه داعش درعراق وسوریه وچه درلبنان .

وی با اشاره به اینکه عقده و کینه آمریکایی‌ها از سردار شهید سلیمانی به این دلیل بود که به واسطه این شهید در ۲۰سال گذشته با قدرتی به نام مقاومت اسلامی در منطقه مواجه شدند اضافه کرد: حاج قاسم موجب شد که استکبار تمام مناطق سیاسی را در عراق، سوریه و لبنان از دست بدهند و سیاست‌ها و نفوذ آنها در این مناطق به حاشیه رانده شود.

فرمانده گروه ۳۳توپخانه نزاجا  یادآور شد: آمریکایی‌ها هفت تریلیون دلار در ایجاد و حمایت داعش هزینه کردند و عملا هیچ نتیجه‌ای نگرفتند و در نهایت شهادت سردار سلیمانی انتقام آمریکایی‌ها از شکست‌هایی بود که بارها و بارها در منطقه متحمل شده بودند و این موضوع آنها را تحقیر کرده بود.

وی گفت: دشمن با این تصور که قلب مقاومت اسلامی را هدف قرار داده است دست به این عمل شنیع و تروریستی زد با این امید که نور مقاومت را خاموش کند اما از خون حاج قاسم هزاران سلیمانی جوشید.

امیر سرتیپ دوم حسینی اظهار داشت: دشمن دچار یک محاسبه اشتباه شد چون اکنون مقاومت انگیزه بیشتری دارد و ان شاالله ایستادگی این جبهه به خروج آمریکایی‌ها از منطقه می‌انجامد.

وی افزود: اینکه باید دفاع را از داخل خاک دشمن و متجاوزین آغاز کرد یک راهبرد عقلایی است چراکه اگر منتظر شویم دشمن به مرزهای ما برسد آسیب بیشتری می‌بینیم.

امیر سرتیپ دوم حسینی  اضافه کرد: بر اساس همین راهبرد هم در زمان جولان داعش در منطقه ۴۰کیلومتری مرزهای کشور خط قرمز شد و توپخانه با استقرار در مرز آمادگی داشت آنها را در صورت نزدیکی به این خط قرمز مورد هدف قرار دهد.امیرحسینی خاطرنشان کرد:

  ولایتمداری، کفر ستیزی، اخلاق مداری و جهادگری از ویژگی‌های شخصیتی سردار دلها است که باعث ماندگاری او تا ابد خواهد شد .

 

وی عنوان کرد:سردارشهیدسلیمانی باتبدیل حزب الله به یک عنصروقدرت منطقه ای وحمایت ازجبهه مقاومت گام مهمی درشکست اجرای نقشه خاورمیانه بزرگ امریکا ایفا کرد.

وی گفت: گروه ۳۳توپخانه نزاجا مستقر در لشکر ۲۸کردستان در سالیان شهادت سردار سلیمانی برنامه‌های مختلفی از جمله محفل انس با قرآن، جلسات تبیین مکتب شهید سلیمانی، مسابقات کتابخوانی و فرهنگی و تولید کلیپ‌ها و ویدئوهای کوتاه از ابعاد شخصیت حاج قاسم اجرا کرده است.

بامداد جمعه ۱۳دی‌ماه ۱۳۹۸سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه "ابومهدی مهندس" از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی درفرودگاه بغدادبه شهادت رسید.