خسارت یک میلیارد تومانی طوفان به شبکه توزیع برق راسک در سیستان و بلوچستان

مدیر امور توزیع نیروی برق شهرستان راسک و سرباز گفت: باد و باران شدید طی چند روز اخیر در این شهرستان باعث خسارت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی به شبکه توزیع برق این امور شد.

به گزارش مهرگان پرس،"محمد رئیسی" اظهار داشت: سه کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۴ اصله تیر برق، یک دستگاه ترانس ۲۰۰ کاوا و دو دستگاه بوستر (تقویت کننده ولتاژ خطوط ۲۰ کیلو ولت) بر اثر این باد و باران دچار خسارت شد.
وی افزود: با تلاش همکاران امور توزیع برق این شهرستان برق مناطق آسیب دیده در همان لحظات اولیه پایدار و کار اصلاح شبکه برق این مناطق انجام شد.
مدیر امور توزیع نیروی برق راسک و سرباز با بیان اینکه این شهرستان در طول ماه جاری شاهد حوادث بسیار، ناشی از باد و باران بوده است، گفت: پرسنل جهادگر این امور با توجه به سختی مسیر و شرایط جوی نامناسب به صورت شبانه‌روزی نسبت به اصلاح و پایداری شبکه برق آسیب دیده این منطقه تلاش کردند.
رئیسی در پایان اظهار داشت: مشترکان برق در صورت بروز هرگونه خسارت وارده می‌توانند از طریق اپلیکیشن برق من، منوی خاموشی درخواست خود را اعلام و پیگیری کنند.
شهرستان راسک در جنوب استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. این شهرستان از جنوب با شهرستان دشتیاری، از شمال با شهرستان سرباز، از شرق با پاکستان و از غرب با شهرستان قصرقند همسایه است.

منبع: پاون