در چهارمین روز «تئاتر فجر 39» چه آثاری اجرا می‌شوند؟

امروز سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه و همزمان با چهارمین روز برگزاری سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر نمایش‌هایی در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و دیگرگونه‌ها اجرا می‌شوند.

به گزارش مهرگان پرس

امروز سه‌شنبه 14 بهمن‌همزمان با روز چهارم این رویداد، تالار وحدت، مجموعه تئاتر شهر، تئاتر مولوی و تماشاخانه ایرانشهر میزبان چهارمین روز از اجراهای صحنه‌ای آثار این دوره از جشنواره خواهند بود.

* اجراهای صحنه‌ای

«تالار وحدت» تا پایان برگزاری جشنواره سی‌ونهم از ساعت 18:30 میزبان اجرای نمایش «سرباز» به کارگردانی حسین پارسایی خواهد بود.

در مجموعه «تئاتر شهر» هم تالار اصلی در تمام روزهای برگزاری جشنواره از ساعت 18 میزبان اجرای‌ نمایش «گرگاس‌ها یا روزبخیر‌آقای وزیر» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی خواهد بود.

«آژاکس» به کارگردانی فاتح بادپروا امروز ساعت 17 در تالار چارسو اجرا می‌شود. تالار سایه در ساعت 15 میزبان اجرای نمایش «سلول‌ها با ما می‌رقصند» به کارگردانی محمد سرنی‌زاده خواهد بود و «پات» به کارگردانی اصغر خلیلی هم در ساعت 17 در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.

در «تئاتر مولوی» و در ساعت 15 نمایش «پینوکیو» به کارگردانی اوشان محمودی اجرا می‌شود.

تماشاخانه «ایرانشهر» هم در دو سالن «دکتر ناظرزاده» و «استاد سمندریان» میزبان آثار این دوره از جشنواره است. امروز در سالن ناظرزاده اثری اجرا نمی‌شود. ساعت 19 هم نمایش «اتول سورون» به کارگردانی شهروز دل‌افکار در سالن سمندریان روی صحنه می‌رود.

* نمایش‌های خیابانی

امروز سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه و در بخش نمایش‌های خیابانی و دیگرگونه‌ها، از ساعت 15:30 تا 18:30 در محوطه مقابل تالار وحدت به ترتیب نمایش‌های «اوراقچی»، «آل و نال»، «سارگلین»، «سردار و حرم» و «پیله انقلاب» اجرا می‌شود.

در محوطه آب‌نمای بازار بزرگ «ایران‌مال» هم در دو نوبت 18:30 و 19 دو نمایش «اوراقچی» و «آل و نال» اجرا خواهد شد.

«ایوان انتظار» مترو میدان ولیعصر(عج) هم امروز در ساعت 11 میزبان اجرای نمایش «پیله انقلاب» و پس از آن در ساعت 11:30 میزبان نمایش «سردار و حرم» خواهد بود.

نمایش «ترور در اوین» به کارگردانی مجید امینی امروز و فردا در دو نوبت 10 و 14 در آمفی‌تئاتر زندان اوین اجرا می‌شود.

دیگرگونه‌ها

نمایش «دموکراسی سفارشی» به کارگردانی میلاد جباری مولانا هم در بخش «دیگرگونه‌ها» در ساعت 18:30 در باغ موزه قصر اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا 19 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

نمایش «میکرومکبث» به کارگردانی حسین دریس هم در بخش «دیگرگونه‌ها» در ساعت 18 در تئاتر محراب اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا 15 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

نمایش «آنتروپی» به کارگردانی زهرا رفیعی در این بخش از ساعت 16 در فضای مجازی اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا 19 بهمن ادامه خواهد داشت.

نمایش «حیاط ناتمام خانه ورنوسفادرانی» به کارگردانی رضا سعیدی در دو نوبت 16:30 و 18 در خانه بهار اجرا می‌شود.

نمایش «پانزده ثانیه» به کارگردانی پویان محمودی از امروز از ساعت 17 در آدرس خیابان شهید باهنر،‌ نرسیده به میدان قدس،‌ بن بست نخعی پلاک یک اجرا می‌شود. این اجرا تا تاریخ 17 بهمن ادامه خواهد داشت.

نمایش‌ «است» به کارگردانی جعفر حجازی از ساعت 13 امروز از مبدأ خیابان خارک اجرای خود را آغاز می‌کند. این اجرا تا 18 بهمن ادامه خواهد داشت.

 

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه تا20 بهمن در حال برگزاری است. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.