رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی دهگلان معرفی شد

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در مراسمی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و فرماندار دهگلان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهرگان پرس از سنندج ، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان با حضور در فرمانداری دهگلان در آیین معارفه‌ای رییس تبلیغات اسلامی این شهرستان، با تسلیت درگذشت رئیس فقید این اداره، از حمایت‌های بی شائبه فرمانداری در برنامه‌های فرهنگی شهرستان تقدیر کرد.

وی با یادآوری و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ادامه راه شهدا و ایثارگران و پیروی از خط امام و رهبری در برنامه‌های پیش‌روی سازمان، تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی در میان جوانان را از برنامه‌های اساسی سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

فرماندار شهرستان دهگلان نیز در این آیین ضمن تقدیر از برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در این شهرستان توسط تبلیغات اسلامی، بر ادامه فعالیت‌های فرهنگی و تقویت آن براساس نیازهای بومی شهرستان تاکید کرد.

فرزاد شمس اعلام کرد: نیاز است سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از دستگاههای متولی امر فرهنگ تمام تلاش خود را برای آسیب‌زدایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به کار ببندد.

وی اضافه کرد: باتوجه به هجمه‌های دشمنان برای مایوس کردن جوانان، باید سازمان تبلیغات اسلامی با تدوین برنامه‌های فرهنگی مناسب و حضور فعال در جامعه با این هجمه‌ها مبارزه نماید و جوانان این مرز و بوم را به سلاح ایمان مجهز کند.

فرماندار شهرستان دهگلان افزود: آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر و روستاها با ورود همه دستگاهها و سازمان تبلیغات اسلامی قابل کنترل است اما باید مانع جزیره‌ای عمل کردن فعالیت ادارات فرهنگی شد.

در این نشست حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان معرفی و از خدمات مرحوم حجت‌الاسلام عظیمی تقدیر شد.