رشنوادی نقشه راه بیمه سرمد را تشریح کرد؛ رشد درآمد و افزایش بهره‌وری برای رسیدن به سودآوری پایدار

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: برای تحقق نقشه راه و چشم‌انداز سرمد، راهی جز سودآوری پایدار نداریم و این مهم با رشد درآمد و افزایش بهره‌وری قابل تحقق است.

به گزارش مهرگان پرس به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی در مراسم پایانی نشست سراسری مدیران و روسای شعب سرمد در مشهد مقدس که با حضور روسای شعب سراسر کشور و نمایندگان منتخب این شرکت برگزار شد، از تدوین سند چشم‌انداز و نقشه راه این شرکت خبر داد و گفت: سرمد برای انجام ماموریت خود، راهی جز سودآوری پایدار ندارد و این مهم با رشد درآمد و افزایش بهره‌وری قابل تحقق است.

وی افزود: رشد درآمد از طریق گسترش دایره بیمه‌گذاران و خلق منابع جدید درآمدی و بهره‌وری از طریق افزایش بازده سرمایه‌گذاری و بهبود ساختار هزینه محقق می‌شود و در نهایت رضایتمندی مشتری را به دنبال دارد.

رشنوادی با بیان اینکه نظام پیشنهادات به‌زوی به شعب بیمه سرمد در سراسر کشور ابلاغ می‌شود، خاطر نشان کرد: با اجرای نقشه راهبردی سرمد و تقویت سه بخش سرمایه سازمانی، سرمایه انسانی و سرمایه اطلاعاتی، باید عقب افتادگی سال‌های گذشته را نیز جبران کنیم.

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: تقویت سرمایه انسانی شرکت در گرو ارتقای سه مولفه حرفه‌ای‌گری، برنامه‌محوری و نوآوری است.

وی افزود: سرمد در سال 1401 راهبردهای مشخصی دارد که یکی از آنها اصلاح ساختارهای مالی و ساماندهی اموال و دارایی‌ها است و در این راستا باید با تمام توان پرتفوی‌های موجود حفظ شده و افزایش یابند، شبکه فروش تقویت شود و خرده‌فروشی افزایش پیدا کند تا بنای این شرکت مستحکم شود.

رشنوادی اصلاح ساختار سازمانی، تقویت بنیه کارشناسی و توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال و تقویت هویت شرکت را لازمه موفقیت سرمد دانست و افزود: یقین دارم که روزهای خوبی پیش روی سرمد است و حفظ سودآوری می‌تواند سرمد را به قله پیشرفت برساند.

وی اظهار داشت: بیمه سرمد از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و با اتکا به همین ظرفیت‌ها از یک بحران با موفقیت عبور کرده تا آنجا که هفته گذشته بیشترین رشد در بازار سرمایه از آن سرمد بوده است.

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: با توجه به تحولات صنعت بیمه کشور، لازم است برای موفقیت در بیمه‌گری به سه عامل فناوری، حوزه مالی و رضایتمندی مشتری توجه ویژه‌ای شود.

مدیرعامل بیمه سرمد با قدردانی از عوامل برگزارکننده این نشست گفت: در این نشست، مدیران شعب نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای استان تحت مدیریتشان را در قالب پنج مولفه اصلی به صورت مکتوب ارایه کردند که مبنای برنامه راهبردی شرکت در سال 1401 خواهد بود.

رشنوادی تاکید کرد: بعد از گذشت امروز هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست و همه مدیران ستادی و استانی باید از همه فرصت‌ها و موقعیت‌ها بهره ببرند تا موفقیت شرکت تضمین شود.

مدیرعامل بیمه سرمد با تاکید بر اینکه باید مدیران شعب سرمد در استان‌ها تعاملات خود را با مدیران استانی بیمه‌گذاران بزرگ بیشتر کنند، گفت: اگر مجموعه‌های بزرگی مانند بانک صادرات ایران، سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و... به ما اعتماد کردند به طور قطع به دلیل کارنامه مطلوب سرمد بوده است، لذا باید با تمام تلاش این اعتماد و رضایت را حفظ کرد.

در پایان این نشست، از مهسا فامیلی مدیر شعبه استان کرمان، میلاد حاجیان مدیر شعبه استان البزر و داوود کشاورزی مدیر شعبه استان هرمزگان که سه شعبه برتر در عملکرد سه ماهه اول سال 1401 بودند، با اهدای لوح تقدیر شد. هم‌چنین از مرتضی خباززاده سرپرست شعبه نیشکر به دلیل عملکرد موفق در سازماندهی و ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان تقدیر شد و از زحمات مدیران شعب سرمد در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، خراسان جنوبی و منطقه آزاد کیش نیز برای رشد قابل توجه پرتفوی تقدیر شد.