سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت تبریز در فضای مجازی برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و دفاع مقدس کردستان گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهرگان پرس از سنندج،داوود کرمی مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و دفاع مقدس کردستان گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.


وی ضمن تبیین اهداف برگزاری و عملیاتی این جشنواره، به تشریح محور‌های کلی این جشنواره پرداخت و گفت: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با محور‌های پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار‌های کابردی، هنر‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.


وی با بیان این‌که فضای مجازی ظرفیت بزرگی برای بازشناسی رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های دوران دفاع مقدس است، افزود: یکی از مسائلی که باید روی آن تمرکز کرده و توجه جدی داشته باشیم، این است که گردانندگان فضای مجازی در دنیا به دنبال ایجاد یک دهکده جهانی و از بین بردن فرهنگ مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی هستند و درصدد غلبه و حاکمیت فرهنگ خودساخته غربی در کل جهان هستند.


کرمی خاطر نشان کرد: محتوای تولید شده در فضای مجازی با محوریت دفاع مقدس و مقاومت، شامل پایگاه‌های خبری، شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار‌های کاربردی، هنر‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد، در این جشنواره شرکت داده شدند.

وی در پایان گفت: بر اساس این گزارش آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ است که علاقمندان می‌توانند تا آن زمان آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره به نشانی: تبریز- تقاطع سردار شهید حمید باکری (هتل مرمر) – انتهای خیابان استاد معین- اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاونت روابط عمومی و فضای مجازی ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۲۷۰۶۸۶ تماس حاصل فرمایند.