سپيده منهوئي دبیر اجرایی این دوره از جشنواره  شد

بهروز غریب پور رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره" هنر زنده است" ، سپیده منهویی را به عنوان مدیر اجرایی این جشنواره منصوب کرد.

به گزارش مهرگان پرس،در حکم رئیس شورای سیاست گذاری برای سپیده منهویی آمده است: «با توجه به تعهد و سوابق مثبت ، به موجب این حکم به عنوان مدیر اجرایی جشنواره "هنر زنده است" منصوب میشوید.
امید است همکاری صمیمانه جنابعالی و همکارانتان با اینجانب و دبیران محترم جشنواره و همچنین تعامل با هنرمندان موجب شود تا جشنواره‌ای پرنشاط، با مشارکت گسترده گروه‌های هنری  و برخوردار از شاخصه‌های هنری و اجرایی مورد قبول در پیش داشته باشیم.»
جشنواره «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم (به دبیری کمال تبریزی)، تئاتر (به دبیری بهروز غریب‌پور)، موسیقی (به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت (به دبیری محمود کلاری) بدون محدویت شرکت آثار در سایر جشنواره‌ها پذیرای تولیدات  متنوع هنرمندان جوان کشور - در بخش رقابتی- و هنرمندان مطرح کشور در بخش‌های غیررقابتی است و برابر با فراخوان منتشرشده جوایز نقدی و نشان جشنواره به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

نخستین دوره جشنواره آنلاین "هنر زنده است" را مؤسسه فرهنگی هنری "برداشت آخر" و مجموعه فرهنگی هنری "مربع ۱۱" برگزار می‌کنند و متقاضیان برای کسب اطلاع از جزئیات فراخوان جشنواره می‌توانند با شماره ۰۹۰۳۵۹۴۳۸۹۹ تماس بگیرند.

همچنین برای دریافت اخبار جشنواره و مطالعه فراخوان می‌توانند به آدرس سایت و اینستاگرام https://portal.aafestival.ir مراجعه کنند.

منبع:روابط عمومي جشنواره