شايسته‌گزیني پيش‌شرط همه‌گير شدن فرهنگ مديريت جهادي در كشور است

وزیر نیرو با اشاره به سرمایه نیروی انسانی به عنوان یک ثروت در کشور گفت: شايسته‌گزیني پيش‌شرط همه‌گير شدن فرهنگ مديريت جهادي در كشور است.

به گزارش مهرگان پرس،"رضا اردکانیان" عصر روز دوشنبه در هفتمین همایش ملی مدیریت جهادی در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثروت منابع انسانی نيز مانند هر منبع ديگري نيازمند اكتشاف و استخراج است، افزود: وظيفه سنگيني داريم كه اين ثروت را به خوبي شناسایی و استخراج کرده و شرايط پرورش آن را به‌كار بگيريم؛ چرا که شايسته‌گزیني پيش‌شرط همه‌گير شدن فرهنگ مديريت جهادي در كشور است و روي اين موضوع بايد حساسيت به‌کار بسته و افراد لازم را به‌كار بگيريم كه اين ثروت خدادادي تجديدپذير به‌جا مورد استفاده قرار گيرد.
وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های وارد شده از سوی دشمنان علیه کشورمان گفت: در جنگ اقتصادی و با همتی که ملت ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری و تلاش تمام خدمتگزاران داشتند، کار جهادگونه‌ای در همه زمینه‌ها انجام شد.
وزیر نیرو ادامه داد: دنیایی که از شر ترامپ و دار و دسته‌اش خلاصي يافتند يك بدهي بزرگ به ملت ايران بابت اين پايداري و صبوري‌شان دارند.
اردکانیان در ادامه به توسعه زیرساخت‌ها در بخش آب و برق در سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: با تلاش منظم و برنامه‌ریزی صورت گرفته که همچنان در جریان است، امسال کارهای بزرگی در اين عرصه توسط فعالان عرصه آب و برق در كشور صورت گرفته كه نه تنها پاسخگوي نيازهاي جمعيت فعلي است بلکه می‌تواند جمعيتي بيش از اينها و نسل آینده را نیز دربرگیرد.
وزیر نیرو ادامه داد: با پشتگرمي و لطف كريمانه رهبر معظم انقلاب، از نيمه سال گذشته تا به امروز و به اميد خدا تا آخرین ساعات فعاليت دولت دوازدهم اين توفيق را خواهيم داشت كه به تمام برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در جهت توليد و عرضه انرژي و آب سالم و پايدارعمل كنيم.
اردکانیان سرمایه نیروی انسانی را نیز به عنوان یک ثروت عنوان و اظهار داشت: نه صرفا از زاويه يك ايراني، بلکه به عنوان كسي كه دخيل در برنامه‌هاي حدود ٤٦ كشور دنيا در زمينه‌هاي مربوط به آب، محيط زيست و انرژي براي يك دهه بودم، يكي از غني‌ترين مجموعه‌هاي منابع انساني در كشور ما است که بایستی قدر این نعمت خدادادی را دانست؛ چرا که به اتكاي اين ثروت تمام نشدني به طور قطع نه تنها آباداني، عمران، توسعه و تعالي كشور، بلكه توسعه و تعالي منطقه، يك هدف دست‌يافتني خواهد بود.
وزیر نیرو با بیان اینکه اين ثروت نيز مانند هر منبع ديگري نيازمند اكتشاف و استخراج است، خاطرنشان کرد: وظيفه سنگيني داريم كه اين ثروت را به خوبي شناسایی و استخراج کرده و شرايط پرورش آن را به‌كار بگيريم؛ چرا که شايسته‌گزیني پيش‌شرط همه‌گير شدن فرهنگ مديريت جهادي در كشور است.

منبع: پاون