فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان معرفی شد

فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، نماینده ولی فقیه در استان کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  پايگاه خبري مهرگان پرس از سنندج،طی این مراسم امیر رحمت‌پور به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان معرفی و از تلاش‌های امیر اثنی‌عشری تقدیر شد.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان اظهار کرد: با آمدن محرم قلب انسان‌های مومن اندوهناک و غمگین می‌شود.

مومنی تصریح کرد: پیامبر بزرگوار اسلام می‌فرمایند زمان شهادت و ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) در قلب مومنین آتشی روشن می شود که هیچگاه خاموش نمی شود.

وی اظهار کرد: مراسم امروز به بهانه تودیع و معارفه دو فرمانده خستگی‌ناپذیر ارتش است.

مومنی خاطرنشان کرد: وقتی بسیاری از یاران پیامبر در جنگ احد شهید شدند و به مدینه برگشتند زنان و کودکان اندوهگین شدند و پیامبر اسلام هم اندوهگین شدند در ان زمان آیه‌ای بر پیامبر نازل شد که ای پیامبر درست است در جنگ احد برخی از یاران شما شهید شدند ولی در جنگ بدر کفار زیادی کشته شدند.

وی تصریح کرد: این آیه می‌خواهد گردش ایام را به انسان نشان دهد که تلخ و شیرینی در زندگی انسان وجود دارد و مسئولیت‌هایی که به ما واگذار می‌شود روزی باید به دیگری واگذار کنیم.

وی افزود: مسئولیت‌ها امانت نزد مسئولین هستند و مسئولین باید امانتدار خوبی باشند و روزی این امانت را به دست دیگران بسپارند.