فعالين رسانه ايي و اجتماعي در حفظ ونگهداري تجهيزات و امكانات مخابراتي نقش بسزايي دارند

مديرمخابرات منطقه كردستان گفت: از آنجاييكه بخش قابل توجهي از امكانات و تجهيزات مخابراتي در دسترس همگان قرار دارد ، فعالين رسانه ايي و اجتماعي بنا به ريزبيني در حرفه و تخصص شان در ترويج، حفظ و صيانت اين امكانات تحت عنوان اموال عمومي نقش تاثيرگذاري دارند.

به گزارش خبرگزاری مهرگان پرس در كردستان، آزاد حكمت با اشاره به وجود كيوسك تلفن هاي همگاني در اماكن عمومي ، دكل ها و ديگر تجهيزات مخابراتي در نقاط مختلف استان افزود: فعالين رسانه ايي و اجتماعي در صورت مشاهده هرگونه آسيب به تجهيزات از سوي سارقين، افراد سود جو و يا به واسطه رويدادها و حوادث غير مترقبه به عنوان دوستداران اموال عمومي مي توانند از طريق درگاههاي ارتباطي ، مجموعه را در جريان قرار دهند.
وي با اعلام اينكه نگهداري و حراست از تجهيزات مخابراتي توسط مردم فهيم استان ، شرايط پايداري ارتباط مطلوب را درهمه حال به دنبال دارد اظهارداشت: امكانات مخابراتي و خدماتي قابل ارائه بر اين بستر متعلق به همه آحاد جامعه است كه اميدوارم در اين راستا بيش از پيش با مخابرات منطقه تعامل و همراهي داشته باشند.
وي ضمن يادآوري تعبيه كيوسك تلفن هاي همگاني مخابرات دراماكن عمومي خاطر نشان ساخت: اين كيوسك ها به عنوان يكي از قديمي ترين وسايل مخابراتي در پادگان ها، بيمارستان ها، زندان ها ، پايانه هاي مسافربري و خيابان ها با ويژگي مقرون به صرفه بودن در اختيار مردم قرار دارد.
حكمت افزود: درحال حاضر بيش از ٢ هزار كيوسك تلفن همگاني در سطح استان نصب و راه اندازي و امكانات آن بروزرساني شده است كه مردم مي توانند به راحتي و با هزينه كم ازآن استفاده كنند.
وي تصريح كرد: قابليت شارژ مجدد كارت هاي تلفن هاي همگاني از جمله مزاياي چشمگير اين كارت هاي اعتباري به شمار مي رود كه با استقبال مردم روبرو است.
وي همچنين به تعداد قابل توجه سايت ها و دكل هاي مخابراتي موجود در استان در حوزه هاي تلفن ثابت، ارتباطات سيار و ديتا اشاره كرد و گفت: از پيمانكارانِ ادارات خدمات رسان، رانندگان وسايل نقليه عمومي و در كل عموم شهروندان حين انجام حفاري و فعاليت هاي روزانه خود، خواستار توجه بيشتر در صيانت و حفاظت از تجهيزات زيرزميني و هوايي مخابراتي مشد.
وي در پايان تلاش فعالين رسانه ايي و اجتماعي با مخابرات منطقه را قابل تحسين دانست و همراهي آنها را ارج نهاد.