قدردانی از فعالان عرصه خبر و رسانه در عبور از دوران اوج مصرف تابستان ۱۴۰۰

آئین قدردانی وزارت نیرو از فعالان عرصه خبر و رسانه در عبور از دوران اوج مصرف تابستان ۱۴۰۰ با حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش مهرگان پرس،در این مراسم که با حضور "محمدحسن متولی‌زاده" مدیرعامل شرکت توانیر، "مصطفی رجبی مشهدی" مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و "صدیقه ببران" مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزرات نیرو در ساختمان شهید قاسمی توانیر برگزار شد، از فعالان عرصه خبر و رسانه در دوران اوج مصرف تابستان ۱۴۰۰ قدردانی شد.
در ادامه "محمدحسن متولی‌زاده" مدیرعامل شرکت توانیر و "مصطفی رجبی مشهدی" مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران به ارائه گزارش در زمینه مسائل و چالش‌های برق پرداختند.
"صدیقه ببران" مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزرات نیرو نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم، اظهار کرد: قطعا تلاش‌های مستمر خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در مواقع بحرانی صنعت آب و برق باعث نگاه‌ آگاهانه‌تر مردم به قضایا شد و بدون اطلاع‌رسانی دقیق قطعا دچار مشکلات و چالش‌های عدیده‌ای می‌شدیم.
وی با اشاره به بحران‌های سال‌های گذشته، یادآور شد: در این دوران حوادث غیرمترقبه‌ای مثل خشکسالی سال 97، سیل 98، چالش‌های برق در زمستان 99 و نیاز مصرف تابستان 1400 اتفاق افتاد که با همراهی اصحاب رسانه و با اطلاع‌رسانی دقیق توانستیم از پیچ مشکلات عبور کنیم.

منبع: پاون