مردم اشكالات شبكه را به‌صورت لحظه‌اي گزارش كنند

معاون هماهنگي توزيع توانير در مراسم آغاز عمليات سراسري اصلاح روشنايي معابر كشور شبكه توزيع برق كشور متشكل از 600 هزار كيلومتر شبكه فشار متوسط، 300 هزار كيلومتر شبكه فشار ضعيف و بيش از 800 هزار ترانسفور ماتور هوايي و زميني است.

به گزارش مهرگان پرس،غلامعلي رخشاني مهر گفت: اين حجم از تاسيسات همواره تعمير و نگهداري مي‌شود، اما امسال به منظور ايجاد هم افزايي بيشتر، 12 برنامه سراسري تنظيم شد تا در قالب آن بتوانيم تعميرات شبكه را انجام دهيم.

رخشاني مهر ادامه داد: براساس برنامه ريزي صورت گرفته، 12 محور اصلي براي تعميرات سراسري در پنجشنبه و جمعه آخر هر ماه تدوين شده است.
وي افزود: در قالب اين برنامه، حدود  1200 اكيپ عملياتي با شعار مبنايي تامين نيروي برق براي شهروندان و با محوري اصلي كه ماهانه اعلام مي‌شود، نسبت به انجام تعميرات اقدام مي‌كنند.
رخشاني مهر با بيان اينكه دور بعدي تعميرات، ويژه تعويض كابل‌هاي خودنگهدار و اصلاح شبكه‌هاي فرسوده خواهد بود، خاطرنشان كرد: بر اين اساس در مكان‌هايي كه شبكه‌ها در حريم هستند و مشكلاتي براي شهروندان ايجاد مي‌كنند، اقدام به اصلاح شبكه خواهد شد.
وي همچنين با اشاره به اينكه از اين پس هموطنان در سراسر كشور مي‌توانند مشكلات و خرابي‌هاي شبكه‌هاي توزيع را از طريق "اپلكيشين برق من" يا شماره 121 اعلام كنند، تاكيد كرد: امكان بارگذاري عكس، فيلم و متن در اين اپليكيشن وجود دارد و مشتركان مي‌توانند در صورت مشاهده مشكلات شبكه، خرابي‌ها و.... نسبت به گزارش آن به صورت لحظه‌اي  اقدام كنند.