مزار شهدای گمنام شهرک نفت اهواز در آیینی غبار روبی و عطر افشانی شد

اهواز- مهرگان پرس- همزمان با پاسداشت هفته بسیج، آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهداي گمنام شهرك نفت اهوار با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب)، برگزار شد.

شرکت ملی حفاری ایران در این آیین که روز دوشنبه (سوم آذرماه ) با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مربوط به شیوع بیماری کووید ۱۹ برگزار گردید، تعدادی از اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و فرمانده و اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت ملی حفاری ایران حضور داشتند.

در این آیین مهندس سید عبداله موسوی ضمن بزرگداشت هفته بسیج ، پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را به بسیجیان سرافراز خاصه بسیجیان صنعت نفت تبریک گفت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی است، افزود: عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون دلاور مردی ها، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان سلحشور و شهدای والامقام دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام شهدای جاویدان ما هستند، اظهار کرد: نیروهای بسیجی در هشت سال دفاع مقدس همسو با سایر رزمندگان حماسه آفرینی کردند و خدمات بسیج در سال های پس از جنگ نیز در زمینه های فرهنگی و اجتماعی بسیار ارزشنمد و تاثیر گذار بوده است.
موسوی در همین ارتباط به فعالیت های جهادی بسیج در رفع محرومیت زدایی و همیاری و همکاری با دستگاه های اجرایی و امدادی در مواقع بروز حوادث نظیر زلزله ، سیل و در ماه های اخیر اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با ویروس کرونا اشاره و از همت بلند بسیجیان صنعت نفت در جنوب از جمله شرکت ملی حفاری ایران در ایفای مسئولیت های اجتماعی به نحو شایسته، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: وظیفه همه ما حفظ ارزش ها، انتقال آن به نسل های آینده، تداوم راه شهدا و تلاش برای پیشبرد اهداف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

در این آیین سرهنگ عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب) با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این مناسبت، به تشریح فعالیت های این حوزه در موضوعات فرهنگی، اجتماعی همسو با وظایف ذاتی پرداخت.

همچنین یکی از ایثارگران و راویای دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ، یاد و خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

انتهای پیام/*