معرفی هیات انتخاب برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استان‎ها

محمدرضا الوند، کوروش سلیمانی و سینا ییلاق‌بیگی مسئولیت انتخاب برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استان‌ها را برای حضور در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر برعهده گرفتند.

به گزارش مهرگان پرس،محمدرضا الوند، کوروش سلیمانی و سینا ییلاق بیگی را به عنوان اعضای هیات انتخاب آثار منتخب جشنواره‌های تئاتر استان‌ها معرفی کرد.

محمدرضا الوند

محمدرضا الوند متولد 1343 در نهاوند و کارشناس ارشد تئاتر، نویسنده و پژوهشگر تئاتر است و در طول سال‌ها فعالیت اجرایی، مسئولیت‌های مختلفی در هنرهای نمایشی برعهده داشته است. مشاور هنری تماشاخانه سنگلج، رییس شورای نظارت و ارزشیابی و مدیریت اجرایی کانون تئاتر دانشجویی از مسئولیت‌های وی بوده است. وی علاوه بر نمایشنامه‌نویسی در زمینه نقد و تحلیل نیز با نشریات مختلفی همکاری و فعالیت داشته است.

کوروش سلیمانی

کوروش سلیمانی متولد ۱۳۵۲ در کرمانشاه بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی کارشناس ارشد تئاتر است و فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده است. ایفای نقش در نمایش‌های «خط عشق»، «مکبث»، «سردار مهر و ماه»، «قرارداد با مرگ»، «هفت پرده»، «روال عادی»، «هملت و دون کیشوت» و بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی متعدد از جمله سوابق حرفه‌ای این هنرمند است.

 

سینا ییلاق بیگی

سینا ییلاق بیگی متولد 1357 در رشت کارگردان، مدرس و طراح صحنه، لباس و نور است و کارشناس تئاتر  با گرایش طراحی صحنه و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است. عضویت در انجمن طراحان فنی خانه سینما، عضو انجمن طراحان صحنه و لباس خانه تئاتر، مدرس دوره‌های تخصصی طراحی صحنه و لباس در دانشگاه‌ها و کسب جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی از جمله سوابق این هنرمند است.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه 11 تا 21بهمن 99 برگزار ‌می‌شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

منبع:روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر