مهرواره اوج در کردستان اجرا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: مهرواره اوج با موضوع مساجد در کردستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهرگان پرس درسنندج، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در جلسه استانی مهرواره اوج که با حضور معاون و کارشناسان فرهنگی اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد:در راستای توجه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در آستانه ماه محرم الحرامبرای احیای سنت حسنه مواسات و همدلی مهرواره اوج در این استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک های مواسات و همدلی به نیازمندان است، افزود: این طرح از ۳۰ مرداد ماه همزمان با روز جهانی مساجد در استان آغاز و تا ۲۳ آبان ماه سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) ادامه دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راتسای لبیک به فرامین رهبری مبنی بر استمرار کمک های مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.
حجت‌الاسلام حاتمیان گفت: براساس طرح مهرواره اوج روحانیون و ماموستاهای مساجد استان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد و با جذب خیرین، معتمدین و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان محلات اقدام خواهند کرد.
وی به اهداف برگزاری این طرح پرداخت و گفت: ایجاد انگیزه مجدد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم در محلات، احیای سنت حسنه مواسات و همدلی با استفاده از ظرفیت مساجد و جلب مشارکت مردم و خیرین برای کمک به نیازمندان از اقداماتی است که در راستای اجرای طرح مهرواره اوج در استان کردستان انجام می‌شود.