توسعه گردشگری در بستر دریاچه سد کارون چهار به اشتغال‌زایی کمک می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه گردشگری در بستر دریاچه سد کارون چهار وضعیت اشتغال‌زایی این استان را متحول می‌کند.

به گزارش مهرگان پرس به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان شامگاه پنجشنبه ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید رئیس‌جمهور از غرفه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شرکرد در پارک علم و فناوری استان تأکید کرد: هم‌اکنون برای سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری در بستر دریاچه سد کارون چهار سنگ‌اندازی‌هایی از سوی شرکت آب نیرو انجام می‌شود.

او افزود: این در حالی است که توسعه گردشگری در بستر دریاچه سد کارون چهار باعث اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی می‌شود.

جیلان تصریح کرد: راه‌اندازی ۱۲ بازارچه در شهرستان‌های ۱۲ گانه چهارمحال و بختیاری علاوه بر ایجاد بازار مناسب برای فروش محصولات و تولیدات مرتبط با صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان به بهبود وضعیت معیشتی فعالان این عرصه منجر خواهد شد.

او یادآور شد: بازاریابی و تبلیغات برای فروش محصولات و تولیدات مرتبط با صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در سطح ملی و استانی از مهم‌ترین خواسته‌هان فعالان حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی است.