اجرای رایگان کنسرت توسط سه خواننده پاپ به مناسبت عید فطر

کنسرت رایگان حامد همایون، حمید حامی و عماد طالب‌زاده به مناسبت عید سعید فطر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش مهرگان پرس، به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ ویژه برنامه هم‌نشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» همزمان با عید سعید فطر با کنسرت رایگان خوانندگان مطرح ایران در میدان مشاهیر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از سر گرفته می‌شود.

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ ایران روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه، حمید حامی روز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه و عماد طالب‌زاده روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۲۰ در میدان مشاهیر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به صحنه می‌روند.

پیش از این کنسرت رایگان دیگر خوانندگان از جمله سالار عقیلی، حمید عسگری، شهرام شکوهی، امیر تاجیک، سینا درخشنده وعلی عبدالمالکی با حمایت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در بوستان آب و آتش برگزار شده است و با اجرای کنسرت‌های پیش‌رو، ویژه برنامه هم‌نشینی و دورهمی خانوادگی «شب‌های لبخند» به نوزدهمین شب می‌رسد.

این کنسرت‌ها همراه با استندآپ کمدی و برنامه‌های متنوع دیگر با ظرفیت نامحدود و به صورت رایگان در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اجرا می‌شوند و علاقمندان برای حضور در آن می‌توانند به خیابان نلسون ماندلا (آفریقا) منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، بوستان نوروز، میدان مشاهیر مراجعه کنند.