شفاف‌سازی روش‌های تامین مالی ساخت نیروگاه‌ها در پنل تخصصی تامین مالی حوزه تجدیدپذیر

پنل تخصصی تامین مالی در حوزه تجدیدپذیر همزمان با برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری برق، دوشنبه، دوم بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش مهرگان پرس ،پنل تخصصی “تامین مالی به منظور احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر” همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر در سالن مروارید خلیج فارس با حضور متخصصان این حوزه برگزار می‌شود.
پنل مذکور با توجه به اهمیت و نقش تامین مالی در توسعه تجدیدپذیرها و به منظور آگاهی و اطلاع‌رسانی جامع در خصوص ظرفیت‌های موجود تامین مالی از بازارهای پولی و سرمایه کشور و با هدف شفاف‌سازی روش‌های تامین مالی توسط دفتر بودجه، تسهیل سرمایه گذاری و تجهیز منابع مالی ساتبا برگزار می‌شود.
موضوعات پنل یادشده شامل فرصت‌های تامین مالی در پروژه‌های تجدیدپذیر و تطبیق آن با مدل‌های سرمایه‌گذاری، تامین مالی با استفاده از ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی، اعطای تسهیلات کم‌بهره به نیروگاه‌های تجدیدپذیر از صندوق ملی محیط زیست، ظرفیت‌های تامین مالی از بازار سرمایه، تامین مالی با کمک پتانسیل برنامه‌های تغییر اقلیم و تحلیل ظرفیت حساب بهینه‌سازی در توسعه پروژه‌های بهره‌وری انرژی است.
متخصصین، سرمایه‌گذاران، فعالان و علاقه‌مندان به حوزه تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق می‌توانند در پنل تخصصی تامین مالی در حوزه تجدیدپذیر در تاریخ 2 بهمن سال جاری ساعت 13:30 الی 16:00 در محل سالن مروارید خلیج فارس شرکت کنند.

پاون