مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توانیر منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر نیرو مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توانیر منصوب شد.

به گزارش مهرگان پرس ،"علی‌اکبر محرابیان" طی حکمی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های "آرش کردی" در زمان تصدی مدیر عاملی شرکت توانیر،"مصطفی رجبی مشهدی" را به عنوان «مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران»، عضو اصلی و رئیس هیئت مدیره این شرکت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است:
با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی و با استناد به مفاد مواد (14) و (23) اساسنامه شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق ایران و صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخ 1402.10.17 آن شرکت و تصمیم جلسه مورخ 1402.10.18 هیئت مدیره، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان عضو اصلی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با همکاری هیئت مدیره شرکت و با هماهنگی معاونین و مدیران حوزه ستادی و همچنین مدیران ذیربط در استان‌ها در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه شرکت، با رعایت اصول ««عدالت محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردم داری» و «فساد ستیزی» در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به عمل آورید.
امید است با اتکال به خداوند منان و با استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و سرلوحه قراردادن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در امر خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران، قرین توفیق حضرت حق تعالی گردید.

این گزارش است حاکی همچنین آرش کردی طی حکمی از سوی وزیر نیرو به عنوان مشاور وزیر در امور برق و انرژی منصوب شد.