مهم‌ترین دغدغه هنرمندان شهرستان دورود

در ادامه سفر مدیرکل هنرهای نمایشی به استان لرستان، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود در دیدار با کاظم نظری، تجهیز سالن آمفی تئاتر مجتمع ارشاد این شهر را مهم‌ترین دغدغه هنرمندان دانست.

به گزارش مهرگان پرس به نقل از خبرنگار ایران تئاتر از لرستان، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه، با هدف دیدار با هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی  شهرستان درود، صبح امروز (پنجشنبه 10 شهریور) به این شهر سفر کرد.

در نشستی مشترک با مدیران فرهنگی و هنری این شهرستان، علی‌محمد زیدوندی، رییس اداره فرهنک و ارشاد «دورود»، ضمن عرض خوش‌آمد به کاظم نظری و همراهانش، مهم‌ترین دغدغه هنرمندان این شهر را تجهیز سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ارشاد دانست و از مدیرکل هنرهای نمایشی، خواستار کمک در این زمینه شد.

همچنین فرزاد زیدی‌نژاد، رییس انجمن هنرهای نمایشی لرستان، گزارشی از عملکرد کانون نمایشگران جوان این استان در بحث آموزش تئاتر  جوانان را ارائه کرد.

در پایان این دیدار، کاظم نظری از زحمات همه اهالی نمایش شهرستان درود تقدیر و تشکر کرد و ضمن استقبال از طرح کانون نمایشگران جوان استان لرستان، آن را شایسته گسترش در سطح کشور دانست.