کد خبر: 792
پنجشنبه , 19 فروردین 1400 - 20:06
هشدار در مورد کلاهبرداری در پوشش ماموران آبفا

مدیر روابط عمومی آبفای استان تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران به تمامی مشترکان این شرکت نسبت به دریافت وجه نقد از سوی برخی سوءاستفاده کنندگان با نام این شرکت و در قالب مامور قرائت کنتور و توزیع قبض هشدار داد.

به گزارش مهرگان پرس،علی صاحبی مدیر روابط عمومی آبفای استان تهران با اشاره به خدمات دهی این شرکت اظهار کرد: این شرکت بابت هرگونه خدماتی که توسط نیرو‌های امدادی این شرکت که در معابر و یا درِ منازل انجام می‌شود، از جمله تعمیرات شبکه و کنتور، قطع و وصل انشعاب آب، رسیدگی به حوادث و هیچ‌گونه وجه نقدی دریافت نمی‌کند.

وي تاکید کرد: تمامی پرداخت‌ها به این شرکت باید از طریق درگاه‌های بانکی و شماره حساب‌های بانکی به نام این شرکت پرداخت شود و شماره حساب بانکی شخصی، اعتبار قانونی ندارد و ارتباطی به این شرکت ندارد.
مدیر روابط عمومی آبفای استان تهران خاطرنشان کرد: در خصوص اجرای شبکه و نصب انشعاب فاضلاب یادآوری این نکته ضروری است که این شرکت هیچ‌گونه دخالتی (مجوز قانونی) در نصب انشعاب فاضلاب در منازل مشترکان ندارد و مجاز به ورود داخل مِلک مشترکان نیست.
صاحبی افزود: مشترکان می‌توانند برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی به نام ماموران قرائت کنتور و توزیع قبض این شرکت، با ارسال کد درج شده روی کارت شناسایی هولوگرام‌دار ماموران به سامانه ١٠٠٠١٥٢٢ ضمن احراز هویت آنان، اطلاعاتی مانند نام، وظیفه‌ای که به عهده دارند و شرکتی که در آن مشغول خدمت هستند را دریافت کنند.
وي در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه سوءاستفاده و یا درخواست وجه نقد به نام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مراتب را به سامانه ۱۲۲ اطلاع دهند.