کد خبر: 1217
دوشنبه , 01 شهریور 1400 - 19:02
واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر محقق شد

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته اسامی اعضای صندوق اعتباری هنر برای انجام واکسیناسیون به وزارت بهداشت اعلام شد.

به گزارش مهرگان پرس،

آقای سید حسین سیدزاده افزود: طی پیگیری‌های صورت گرفته در چندماه گذشته براساس اعلام وزارت بهداشت، اصحاب فرهنگ و هنر در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گرفتند.
وی درباره اعلام اسامی اعضای صندوق به وزارت بهداشت گفت: با اعلام اسامی اعضایی که در سامانه هنرکارت ثبت نام کردند مقرر شد، طی هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقسیم بندی هنرمندان ثبت نام شده سراسر کشور بین دانشگاه‌های علوم پزشکی، هنرمندان با ارائه هنرکارت واکسینه شوند.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی براساس دستورالعمل تدوین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اطلاع اعضا خواهد رسید و انتظار می‌رود از روز چهارشنبه ۳ شهریور واکسیناسیون آغاز شود.
وی با قدردانی از همراهی وزرا و مسوولان وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر اظهار داشت: گرچه امکان واکسیناسیون فعالان فرهنگی با تأخیر محقق شد و طی این مدت هنرمندان عزیزی را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم، اما امیدواریم این اتفاق سبب آرامش خاطر اندک برای این قشر شریف شود و کمی از شرمندگی ما بکاهد.